شهرهای کوچک کبک با طبیعت زیبا

به گزارش مجله نماشو، کبک سرزمینی پر از طبیعت زیبا و شگفت انگیز است. از کوهستان های برف پوش گرفته تا جنگل های انبوه و دریاچه های آرام، طبیعت در کبک به فراوانی یافت می شود. البته که شهرهای بزرگ مثل مونترال و کبک سیتی مقاصد محبوبی برای گردشگران هستند، اما بسیاری از زیباترین مناظر طبیعی کبک در شهرها و روستاهای کوچکتر آن یافت می شوند.

این شهرهای کوچک اغلب در مناطق دورافتاده و دست نخورده قرار دارند و مناظر طبیعی خیره کننده ای دارند. در این مقاله به معرفی برخی از زیباترین شهرهای کوچک کبک با طبیعت بکر می پردازیم که حتما باید در برنامه سفرتان به این استان زیبا بگنجانید.

شهرهای کوچک کبک با طبیعت زیبا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برای دوستداران طبیعت، کبک مقصدی خوش آب و هوا و دلپذیر است.

بیایید نگاهی به چند شهر کوچک با طبیعت بکر بیندازیم:

تادوساک

یکی از زیباترین شهرهای کوچک کبک، تادوساک است که در شمال غربی استان واقع شده و جمعیتی در حدود 5000 نفر دارد. تادوساک در کنار دریاچه ماسکینونژ واقع شده و محیطی آرامبخش و بکر دارد. پارک ملی دریاچه آبیسکو که از زیستگاه های حیات وحش متنوعی برخوردار است، در همسایگی این شهر قرار گرفته است. از جاذبه های طبیعی تادوساک می توان به سواحل شنی زیبا، جنگل های انبوه، کوهستان های زیبا و مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری اشاره کرد. شما می توانید در آرامش طبیعت، قایقرانی، ماهیگیری، کوهنوردی، دوچرخه سواری یا پیاده روی کنید و زیبایی های بکر این منطقه را تجربه کنید.

بای سنت پل

بای سنت پل یکی دیگر از شهرهای کوچک بسیار زیبای کبک است که در ساحل شمال شرقی نیو برانزویک واقع شده است. این شهر ساحلی حدود 7000 نفر جمعیت دارد و با مناظر خیره کننده ساحلی، خلیج های پر پیچ و خم و جزایر زیبایش معروف است. سواحل بای سنت پل پوشیده از صخره های گرانیتی بزرگ و ماسه های نرم است. شما می توانید ساعت ها در این سواحل زیبا قدم بزنید و از طبیعت خیره کننده آن لذت ببرید. علاوه بر سواحل، بای سنت پل دارای پارک ملی کوهستانی است که مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری فراوانی دارد. شما می توانید با صعود به کوه چافوئر از مناظر خیره کننده این منطقه لذت ببرید.

تروا ریویر

تروا ریویر یکی دیگر از شهرهای بسیار زیبای کوچک کبک است که تنها 1700 نفر جمعیت دارد. این شهر ساحلی در شرق کبک و در کنار رودخانه سن لوران واقع شده و مناظر طبیعی خیره کننده ای دارد. تروا ریویر دارای سواحل ماسه ای طولانی، صخره های بزرگ گرانیتی، جنگل های انبوه و آبشارهای زیباست. شما می توانید در این شهر آرام، در طبیعت شگفت انگیز غرق شوید، قایقرانی کنید، ماهی بگیرید یا پیاده روی کنید. تروا ریویر به دلیل طبیعت بکر و دست نخورده اش، یکی از بهترین مقاصد در کبک برای علاقمندان به طبیعت گردی است.

سنت آن

سنت آن د ساگوئنه یکی دیگر از شهرهای کوچک دیدنی کبک است که در شرق استان واقع شده و جمعیتی در حدود 4000 نفر دارد. این شهر در کنار رودخانه ساگوئنه واقع شده و دارای مناظر طبیعی زیبایی از کوهستان، دریاچه و جنگل است. از جاذبه های طبیعی سنت آن می توان به پارک ملی ساگوئنه، دریاچه سنت آن، قله یخچالی مونت است آن و منطقه مرتفع لورانتید اشاره کرد. فعالیت هایی مثل کوهنوردی، قایقرانی، ماهیگیری، عکاسی از طبیعت و پیاده روی در جنگل از جاذبه های اصلی سنت آن به شمار می روند. این شهر کوچک مقصدی ایده آل برای گردشگران طبیعت گرد است.

بای کومو

بای کومو شهری کوچک و آرام واقع در منطقه شارلووا کبک است که تنها 1300 نفر جمعیت دارد. این شهر ساحلی در کنار دریاچه کومو واقع شده و دارای سواحل ماسه ای و صخره ای زیبایی است. علاوه بر سواحل دیدنی، بای کومو دارای جنگل های انبوه، رودخانه ها، آبشارها و کوه هایی است که می توان در آنها پیاده روی کرد. از جاذبه های دیدنی این شهر می توان به صخره ارتوا، جزیره پرنس ادوارد و پارک ملی فوریون اشاره کرد. خلوت بودن بای کومو آن را به یکی از بهترین مقاصد برای فرار از شلوغی شهرها و اتصال به طبیعت تبدیل کرده است.

نورث هتلی

نورث هتلی شهر کوچکی در شمال غرب کبک است که تنها 300 نفر جمعیت دارد. این شهر کوچک در کنار دریاچه هتلی واقع شده و دارای مناظر طبیعی خیره کننده ای از کوه، جنگل و دریاچه است. نورث هتلی منطقه ای بکر با جنگل های انبوه، رودخانه ها، شلال ها و مسیرهای پیاده روی فراوان است. شما می توانید در این شهر کوچک آرام، در طبیعت غرق شوید، به ماهیگیری بروید، قایق سواری کنید یا در جنگل پیاده روی نمایید. بکر بودن و دور افتادگی نورث هتلی آن را به مقصدی ایده آل برای گریز از شهر و ارتباط با طبیعت تبدیل کرده است.

بای سنت پی یر

بای سنت پی یر شهری کوچک در جزیره اورلئان کبک با جمعیتی در حدود 8000 نفر است. این شهر ساحلی زیبا در مصب رودخانه سنت لارنس واقع شده و دارای سواحل ماسه ای و صخره ای و مناظر خیره کننده ای از اقیانوس است.

سنت آدولف ده مون

سنت آدولف ده مون شهر کوچکی در منطقه لورانتیدز کبک است که تنها 2000 نفر جمعیت دارد. این شهر در فضایی بکر و طبیعی در ارتفاعات لورانتید واقع شده و محیطی آرامبخش دارد. سنت آدولف ده مون از نظر مناظر طبیعی کوهستانی بسیار غنی است و دارای دره ها، جنگل ها، رودخانه ها و آبشارهای زیبایی می باشد. شما می توانید در این شهر کوهنوردی کنید، در مسیرهای طبیعی آن پیاده روی نمایید یا سوار بر اسب طبیعت بکر آن را کشف کنید.

بای کوم

بای کوم شهری کوچک در سواحل شمال شرقی کبک با جمعیتی در حدود 1300 نفر است. این شهر ساحلی خوش آب و هوا در کنار خلیج سنت لوران واقع شده و دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است. بای کوم دارای سواحل ماسه ای و صخره ای، جنگل های انبوه، کوهستان های زیبا، آبشارها و دریاچه های آرام است. شما می توانید در این شهر آرام در طبیعت شگفت انگیز غرق شوید، پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید.

سخن پایانی

شهرهای کوچک کبک دارای برخی از زیباترین مناظر طبیعی در کانادا هستند. این شهرهای آرام واقع در مناطق دورافتاده، محیطی بکر و دست نخورده دارند و پر از جاذبه های طبیعی مثل کوهستان، جنگل، دریاچه، رودخانه و آبشار هستند. طبیعت گردان می توانند در این شهرهای زیبا مشغول فعالیت هایی مثل پیاده روی، دوچرخه سواری، قایق رانی، ماهیگیری و کوهنوردی شوند و از آرامش و زیبایی طبیعت بکر بهره مند گردند. پس اگر دنبال فرار از شلوغی شهرهای بزرگ و ارتباط نزدیک با طبیعت هستید، حتما یکی از این شهرهای کوچک زیبای کبک را در برنامه سفرتان قرار دهید.

انتشار: 4 دی 1402 بروزرسانی: 4 دی 1402 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 892

به "شهرهای کوچک کبک با طبیعت زیبا" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهرهای کوچک کبک با طبیعت زیبا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای کوچک کبک با طبیعت زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید