آمار کرونا در مازندران؛ 3 فوتی و 88 ابتلای تازه

به گزارش مجله نماشو، 3 مازندرانی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید 19 در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

آمار کرونا در مازندران؛ 3 فوتی و 88 ابتلای تازه

به گزارش خبرنگاران از ساری، 88 بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و 3 بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داند.

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 67 بیمار نو مشکوک به کووید 19 شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه پذیرش و بستری و 70 نفر نیز در همین مدت ترخیص شدند.

او با بیان اینکه 60 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند، اضافه نمود: 293 بیمار کرونایی هم اکنوندر مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و امروز هم 3 هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

دکتر سیدناصر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش 21 بیمار کرونایی نو، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه، گفت: 11 بیمار نیز با بهبودی نسبی در همین مدت مرخص شدند.

او با بیان اینکه مجموع بیماران بستری مبتلا به کرونا در بابل به 102 نفر افزایش یافت، اضافه نمود: 18 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: هیچ گزارشی مبنی بر فوت کرونایی امروز در مراکز درمانی این شهرستان اعلام نشد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1961

به "آمار کرونا در مازندران؛ 3 فوتی و 88 ابتلای تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار کرونا در مازندران؛ 3 فوتی و 88 ابتلای تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید