آژانس فضایی اروپا هم با کرونا ویروس مقابله می نماید

به گزارش مجله نماشو، با توجه با اینکه دنیا درگیر شیوع کرونا ویروس است، آژانش فضایی اروپا(ESA) هم از این قائده مستثنی نیست و تدابیری در این رابطه اندیشیده است.

آژانس فضایی اروپا هم با کرونا ویروس مقابله می نماید

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپیس، حدود 2هزار و 200 نفر برای آژانش فضایی اروپا کار می نمایند.

علاوه بر این، هزاران نفر دیگر به وسیله تحقیقات، قراردادها و سایر اقدامات، با آژانس فضایی اروپا در تماس هستند.

در این راستا این سازمان در مقابله با شیوع کرونا ویروس سیاست هایی را اعمال نموده است. به عنوان مثال این سازمان در انجام مسافرت ها محدودیت هایی را اعمال نموده است.

بنا به اطلاعات منتشر شده از دانشگاه جان هاپکینز، بیش از 100 هزار نفر در دنیا مبتلا به بیماری کووید 19 شده اند. تعدادی از اعضای آژانس فضایی اروپا در ایتالیا هم درگیر این ویروس شده اند.

در حالی که تعداد زیادی از این افراد درمان شده اند، حدود 3 هزار 500 نفر در دنیا جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست داده اند.

یوهان ورنز مدیر کل آژانس فضایی اروپا اظهار کرد: در این شرایط همه ما باید مسئولیت پذیر باشیم تا شیوع این ویروس را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: ما باید در سفرهای خود محدودیت ایجاد کنیم و از برگزاری مراسم های شلوغ اجتناب کنیم. همچنین دست هایمان را مرتب شست وشو دهیم.

ورنز اضافه کرد: حتی ما در آژانس فضایی اروپا برای عدم گسترش این ویروس مبارزه می کنیم. چرا که عملیات هایی مانند کار روی ماهواره ها به اجتماع زیاد افراد نیازمند است. پس ما از انجام چنین اقداماتی جلوگیری می کنیم.

البته هفته آینده مقامات آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی روسیه با یکدیگر جلسه برگزار خواهند کرد تا راجع به پرتاب چند ماموریت در تابستان آینده تصمیم گیری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 934

به "آژانس فضایی اروپا هم با کرونا ویروس مقابله می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آژانس فضایی اروپا هم با کرونا ویروس مقابله می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید