اجاره ویلا سریع و آسان با سایت هومسا

به گزارش مجله نماشو، سال هاست در ایران، مردم برای برنامه ریزی سفر و دریافت خدمات گردشگری به صورت آنلاین اقدام می نمایند. حالا دیگر هر فرد در هر جا و هر کاری، با چند کلیلک ساده می تواند بلیت سفر خود را بخرد، هتل رزرو کند یا در یک تور آخر هفته داخلی و خارجی ثبت نام نماید. از آنجا که محل اقامت افراد در سفر، بخش مهمی از تجربه آنها را می سازد، بنابراین انتخاب آن احتیاج به وسواس و دقت بیشتری دارد.

اجاره ویلا سریع و آسان با سایت هومسا

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بسیاری از این اقامتگاه ها به شکل استاندارد تعریف شده اند و رزرواسیون های آنلاین با نشان دادن تصاویر، فیلم و حتی تورهای مجازی، کاربران را از اطلاعات آن ها مطلع می سازند اما هنوز دسته ای از اقامتگاه ها وجود دارند که به دلیل عدم دسترسی و سنتی بودن کسب و کار، کمتر به صورت آنلاین رزرو می گردد.

هومسا سامانه ایست که بر همین اساس تعریف شده و میخواهد با شناسایی و معرفی واحدهای اجاره ای مانند سوئیت، ویلا، آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی و غیره فرآیند رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه را تسهیل کند، پیش از آنکه مهمان سفر کند و مجبور به انتخاب اقامتگاه در مقصد گردد. سایت اجاره ویلا هومسا امکان رزرو و اجاره انواع اقامتگاه در سراسر کشور فراهم کرده است. فرقی ندارد قصد اجاره ویلا رزوانه در محمودآباد را دارید یا میخواهید شبی در کلبه های جنگلی ماسال اقامت داشته باشید. امکان اجاره هر نوع اقامتگاهی با هومسا امکانپذیر است.

اهداف سایت هومسا

هومسا کوشش می نماید انواع واحدهای اقامتی را باکیفیت مناسب و در یک طیف قیمتی متنوع در اختیار کاربران و مهمانانش قرار دهد. تیم متخصص هومسا به صورت شبانه روز جوابگوی کابران محترم است و با پیگیری مستمر در فرآیند سفر، رزرو و نظارت بر کیفیت، قیمت و بهداشت اقامتگاه سعی بر جلب رضایت مهمانانش دارد.

همچنین این سامانه در پی ساختن یک سیستم یکپارچه ازمالکین و مدیران اقامتگاه هایی است که به صورت سنتی خدمات اجاره ویلا و سوئیت ارزان را ارائه می دهند. هومسا به میزبانان یاری می نماید که اقامتگاه خود را به هزاران مسافر بالقوه معرفی نمایند و با ثبت رایگان آن در سایت، هزینه های تبلیغات خود را کاهش دهند. در نهایت لازم به یادآوری است که بگوییم، ما کوشش می کنیم در راستای توسعه پایدار گردشگری قدم برداریم و اصول آن را سرلوحه امور قرار دهیم.

هومسا را بیشتر بشناسیم

هومسا از سال 96 وارد دنیای گردشگری شد و از ابتدا استراتژی و برنامه های توسعه خود را بر رزرو آنلاین متمرکز کرد. کاربران سایت، میزبانان یا مهمانانی هستند که در طیف عرضه و تقاضا قرار می گیرند و هومسا یاری می نماید تا ارتباط بین این دو بخش به شکل مؤثری شکل بگیرد. تا کنون بیش از 5000 واحد با 3000 میزبان بر روی وب سایت ثبت شده است و کاربران به وسیله جستجو، واحد مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو می نمایند. هومسا آمده تا کسب و کار سنتی رزرو اقامتگاه، در قالب خانه، آپارتمان، سوئیت، ویلا و دیگر انواع آن را در سراسر ایران به صورت یکپارچه و مدرن درآورد.

افراد زیادی در حال حاضر با هدف جلب رضایت مهمانان و میزبانان در حال بهبود فرآیندهای رزرو و اجاره ویلا در سایت هومسا هستند. به وسیله فعالیت های تیم هومسا اجاره سوئیت و ویلا در کیش، قشم و شهرهای جنوبی ایران به سهولت و با سرعت بالایی قابل انجام است.

تیم فنی هر روز در جهت بهبود فرآیند رزرو و ثبت اقامتگاه، دانش خود را به صورت عملی پیاده می نماید و در هر دو طرف مهمان و میزبان سعی در تسهیل عملیات ها دارد.

خدمات هومسا

اگر شما قصد رزرو اقامتگاهی را دارید، هومسا مجموعه ای از واحدهای باکیفیت و مورد تأیید را به شما معرفی می نماید و با اعمال فیلترهای قیمت، نوع اقامتگاه و غیره می توانید رزرو اولیه واحد موردنظرتان را داشته باشید. تیم پشتیبانی پس از تماس با میزبان و در صورت موجود بودن ظرفیت و واریز وجه از جانب شما، رزروتان را قطعی می نماید.

اگر قصد معرفی و ثبت اقامتگاه خود را در سامانه دارید، هومسا بستر مناسبی برای شما به عنوان میزبان فراهم می نماید. اطلاعات و تصاویر اقامتگاه، پس از تایید تیم تأمین بر روی وب سایت بالا می آید و از همان لحظه امکان رزرو فراهم می گردد.

چرا باید به هومسا اعتماد کنم؟

ما بر اساس صداقت و اصل محرمانگی پیش رفتیم و کلیه دستورالعمل های رسمی و غیر رسمی اعمال نمودیم. با کلیک بر هومسا دو نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت را ملاحظه می کنید که بیانگر اعتبار خدمات آنلاین سایت است. علاوه بر این هومسا دارای مجوز بند ب از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و زیر نظر دستورالعمل های وزارت عمل می نماید.

ما متعهد هستیم اقامتگاهی که برای رزرو ارائه می دهیم تناقضی با اطلاعات سایت ندارد و هویت میزبانان نیز از پیش شناسایی شده است. همچنین قوانینی برای طرفین لحاظ شده که تخطی از آنها شامل پیگیری های هومسا می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3639

به "اجاره ویلا سریع و آسان با سایت هومسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ویلا سریع و آسان با سایت هومسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید