ازاستعفای انصاریفرد تااستعفای عرب، مخالف تاج مورد حمایت وزارت ورزش

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، روز 22 مردادماه بود که محمدحسن انصاریفرد در اعتراض به انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از سمت های خود استعفا کرد. انصاریفرد پیش از آن رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال بود و به خاطر دخالت مهدی تاج در چیدمان کمیته فنی، از سمت هایش کنار رفت.

ازاستعفای انصاریفرد تااستعفای عرب، مخالف تاج مورد حمایت وزارت ورزش

به موازات روزهایی که صحبت درباره استعفای انصاریفرد داغ بود، برآورد ها و خبرهای غیر رسمی هم از استعفای ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم منتشر می شد. این ماجرا تا جایی پیش رفت که حتی جشن قهرمانی و مراسم رونمایی از پیراهن پرسپولیس هم لغو شد تا طرفداران پرسپولیس کار عرب در این باشگاه را تمام شده تلقی نمایند.

انصاریفرد بعد از استعفا از فوتسال و بعد از رایزنی هایی که با وزارت ورزش و جوانان داشت، به سمت باشگاه پرسپولیس کشیده و امروز به صورت رسمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی گردید.

حتی گفته می گردد یکی از دلایل استعفای انصاریفرد از فوتسال، رایزنی با وی برای حضور در پرسپولیس بوده و انتصاب محمدرضا ساکت بهترین بهانه را برای جدایی انصاریفرد از فوتسال فراهم نموده است.

فاصله استعفای انصاریفرد از فوتسال تا استعفای ایرج عرب از پرسپولیس و بازگشت این مدیر فوتسالی به عرصه مدیریت باشگاهی کمتر از دو هفته بود. حالا انصاریفرد با سابقه درگیری رسانه ای با فدراسیون فوتبال (مهدی تاج و محمدرضا ساکت) به سمتی رسیده است که حمایت وزیر ورزش و جوانان را پشت خود می بیند و باید دید با حضور دوباره وی در پرسپولیس، این باشگاه چه تغییراتی در روند خود خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 511

به "ازاستعفای انصاریفرد تااستعفای عرب، مخالف تاج مورد حمایت وزارت ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازاستعفای انصاریفرد تااستعفای عرب، مخالف تاج مورد حمایت وزارت ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید