استیلی: بازی درون تیمی از مسابقه با تیم قطری مفیدتر بود، با تلاش فدراسیون مشکل صیادمنش حل شد

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم فوتبال امید با اظهار رضایت از بازی درون تیمی شاگردانش گفت: فکر می کنم از این مسابقه به بهترین شکل استفاده کردیم و حتی مفیدتر از بازی برابر یک باشگاه قطری بود.

استیلی: بازی درون تیمی از مسابقه با تیم قطری مفیدتر بود، با تلاش فدراسیون مشکل صیادمنش حل شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال, حمید استیلی در این خصوص گفت: خوشبختانه بازی درون تیمی بسیار خوبی را در این اردو برگزار کردیم. برای ایجاد فضای یک مسابقه جدی حتی از فدراسیون قطر درخواست کردیم که یک تیم داوری در اختیار ما بگذارند. بچه ها هم انگیزه و تلاش بسیار خوبی در این مسابقه داشتند و سعی می کردند بهترین عملکرد را از خودشان نشان بدهند.

سرمربی تیم فوتبال المپیک اضافه نمود: ما روی چند پست بررسی دقیق تری داریم و به دنبال تصمیم گیری خواهیم بود. بر همین اساس این بازی به ما کم کرد. همچنین از دو تیم خواسته بودیم با شیوه های متفاوت هجومی و دفاعی برابر هم بازی کنند که این اتفاق هم به خوبی در طول مسابقه افتاد. به نوعی می توانم بگویم این بازی از مسابقه برابر یک باشگاه قطری هم مفیدتر بود چون توانستیم همه بازیکنان را در ترکیب دو تیم ببینیم به استثنای چند بازیکن که مصدومیت جزئی داشتند و ترجیح دادیم از آنها استفاده نشود.

استیلی اظهار امیدواری کرد که بازی مقابل قطر هم نتایج خوبی برای تیم امید داشته باشد و گفت: این آخرین مسابقه تدارکاتی تیم ماست که برای کادر فنی اهمیت زیادی دارد و امیدواریم در این بازی به خواسته های خودمان برسیم همچنین بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم امید با اشاره به آخرین شرایط صیادمنش گفت: خوشبختانه یک خبر بسیار خوب به ما دادند و اعلام شد که مشکل صیادمنش هم حل شده و با موافقت باشگاه او می تواند در سفر به تایلند و مسابقات آسیایی همراه تیم امید باشد. از این اتفاق بسیار خوشحالیم همچنین جا دارد از مسئولین فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که به خوبی تلاش و همکاری کردند ، آقای تاج و ساکت زحمات زیادی کشیدند تا اللهیار به جمع ما اضافه شود و این پیگیری ها نتیجه داد. همچنین جا دارد در اینجا برای رییس محترم فدراسیون فوتبال آروزی سلامتی کنم. ایشان چند روز پیش در همین اردوی قطر کنار ما بودند و تلاش می کردند بهترین شرایط برای تیم فراهم باشد. خبر بیماری ایشان واقعا باعث نگرانی ما شده و امیدوارم به زودی سلامتی خودشان را به دست بیاورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 790

به "استیلی: بازی درون تیمی از مسابقه با تیم قطری مفیدتر بود، با تلاش فدراسیون مشکل صیادمنش حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: بازی درون تیمی از مسابقه با تیم قطری مفیدتر بود، با تلاش فدراسیون مشکل صیادمنش حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید