استیلی: با حضور پیروانی کادر فنی تیم فوتبال امید تکمیل شد، برنامه لیگ تغییر کند، با قطر بازی می کنیم

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم فوتبال امید ایران از احتمال برگزاری دیدار محبت آمیز با تیم المپیک قطر در صورت جابه جایی بازی های لیگ برتر فوتبال اطلاع داد.

استیلی: با حضور پیروانی کادر فنی تیم فوتبال امید تکمیل شد، برنامه لیگ تغییر کند، با قطر بازی می کنیم

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در آستانه شروع اردوى تیم فوتبال امید از اضافه شدن امیرحسین پیروانی به کادر فنى این تیم اطلاع داد و گفت: همه ما به خوبی می دانیم که کار سختی در پیش داریم و به همین دلیل از ابتدا به دنبال ایحاد کادرى قدرتمند با حضور نفرات توانمند و با تجربه بودیم. علاوه بر رضا شاهرودى و علیرضا امامی فر که هر دو مربیان با دانش و صاحب تجربه هستند، با موافقت کمیته فنى با امیرحسین پیروانى وارد مذاکره شدیم.

وی اضافه نمود: پیروانی مربى با دانش و با اخلاقی است که در تیم جوانان سابقه همکارى با تعدادى از اعضاى تیم را داشته و از هر نظر یک انتخاب بسیار منطقی و مناسب بود. چند جلسه با هم صحبت کردیم و خیلى زود به توافق رسیدیم چرا که نگاه مثبت و سازنده اى وجود داشت و فکر می کنم در این کادر هیچ هدفی به جز موفقیت و سربلندى تیم المپیک ایران وجود ندارد. امیرحسین پیروانی عضو جدید کادر فنى تیم امید خواهد بود که کار خودش را از اردوى آینده رسماً با تیم شروع می نماید. به این ترتیب کادر ما تکمیل شده و در بخش فنى هم یک تیم کامل، یکدل و متحد خواهیم بود.

سرمربى تیم فوتبال امید همچنین از احتمال انجام دیدار این تیم مقابل قطر اطلاع داد و گفت: فدراسیون فوتبال قطر به ما پیشنهاد داد بعد از بازی مقابل اندونزی در دوحه مقابل تیم المپیک قطر قرار بگیریم. این پیشنهاد از هر نظر فوق العاده است، اما با بازى هاى لیگ تداخل دارد. بر همین اساس با آقاى سعید فتاحى مذاکراتى داشتیم که باید از وی و سازمان لیگ همچنین مربیان باشگاه ها به خاطر حمایت هایی که در تنظیم برنامه ها با تیم امید تا امروز داشته اند تشکر کنم. اگر شرایط فراهم گردد و بتوانیم امکان جا به جایی بازی ها را داشته باشیم، می توانیم بعد از انجام دو مسابقه مقابل اندونزی یک بازی بسیار مفید هم مقابل قطر برگزار کنیم که در این صورت اردوى آبان ماه براى ما بسیار مفید و ایده آل خواهد بود.

استیلی گفت: از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر می کنم. همچنین امیدوارم سایر بخش ها و ارگان هاى مربوطه هم در این مقطع باقیمانده نهایت همراهی و حمایت را از تیم داشته باشند تا فدراسیون فوتبال در این جهت تنها نباشد و در فرصت کوتاه باقیمانده با بهترین شرایط و تأمین تمامی امکانات مورد احتیاج، برنامه هاى آماده سازى خودمان را به بهترین شکل ممکن دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 545

به "استیلی: با حضور پیروانی کادر فنی تیم فوتبال امید تکمیل شد، برنامه لیگ تغییر کند، با قطر بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: با حضور پیروانی کادر فنی تیم فوتبال امید تکمیل شد، برنامه لیگ تغییر کند، با قطر بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید