اطلاعیه مهم خبرنگاران

به گزارش مجله نماشو، با این که ما نه آنیم که زبونی بکشیم از چرخ فلک اما این بار صحبت از بودن و نبود شدن است؛ خاصه در بهار. آسیبی که همه کسب و کارها می بینند بر کسی پوشیده نیست. از راننده تاکسی تا صاحب کافه و رستوران و از آرایشگاه تا اسباب بازی فروش. همه و همه درگیر بی بازاری هستند. این ماه اسفند است، ماهی که قرار بود ماه رونق ها و شادباش ها باشد.

اطلاعیه مهم خبرنگاران

خبرنگاران، در این روزهای سخت دست کمک اش را به سوی همه حامیان و دوست دارانش دراز می نماید و از شما طلب کمک دارد. به هر شکلی که ما را کمک کنید از شما سپاسگزار خواهیم بود. اگر سفری را پیش خرید نموده اید، اعتبار آن را نزد ما نگه دارید و در سفرهای آینده از آن بهره ببرید؛اگر همکار ما هستید، ما را درک کنید؛ اگر تامین نماینده هستید، قدری آهسته تر روانه شوید. باری، مدد شما همت ما را افزون خواهد نمود و باز به روزهای خوشدلی باز خواهیم گشت.

خبرنگاران قدردان همراهانی خواهد بود که در این روزهای سخت، دست کمک خبرنگاران را بفشارند و در سال آینده، برای آن دسته از همسفرانی که هزینه سفرهای کنسل شده شان در اسفند 98 و نوروز 99 را به عنوان اعتبار نزد خبرنگاران حفظ نمایند، جشنواره ها و تخفیف های ویژه ای در نظر خواهد گرفت.

با توجه به نگرانی های پیش آمده در خصوص شیوع ویروس کرونا، و در خصوص سفرهای پیش روی خبرنگاران موارد زیر به اطلاع همراهان و همسفران خبرنگاران می رسد:
  • برای بالا بردن حاشیه امنیت و سلامت همکاران خبرنگاران، ساعات کاری شیفت بندی شده و بخشی از همکاران خبرنگاران دورکار شدند، ساعت کاری خبرنگاران تا اطلاع ثانوی طی هفته از ساعت 10:00 تا 15:30 و روزهای پنجشنبه ساعت 10:00 تا 13:00 خواهد بود.
  • شرایط اجرای سفرهای داخلی نوروزی بر اساس شرایط کنترل این بیماری که بر اساس اطلاعات دریافتی تحلیل خواهد شد، در بازه تاریخی 15 تا 20 اسفندماه قطعی و اجرایی بودن آنها اعلام خواهند شد.
  • به شما همسفران و همراهان عزیز پیشنهاد میکنیم برای مشخص تکلیف تورهای نوروزی خود تا 20 اسفند صبوری کنید. - شرایط کنسلی و عودت وجه احتمالی تورهای خارجی نوروزی، کاملا بستگی به شرایط اجازه پرواز توسط ایرلاین به کشور مقصد داشته و در صورت کنسلی پروازها، هزینه پرواز توسط ایرلاین(طبق قوانین ایرلاین) عودت داده خواهد شد و بخش دلاری نیز توسط خبرنگاران عودت داده می گردد.
  • شرایط اجرای تورهای داخلی اسفند ماه بصورت هفتگی، یکشنبه ابتدای هر هفته آنالیز و اعلام خواهد شد.
  • بلیط های قطار و پروازهای داخلی تورها نیز طبق اعلام وزارت راه بدون جریمه کنسلی عودت یا بعنوان اعتبار مسافران در نظر گرفته خواهد شد.(عودت بلیط ها به قوانین خطوط ریلی یا ایرلاین بستگی خواهد داشت)

بدیهی است با توجه اینکه مشابه برنامه های نوروزی هرساله، حجم زیاد ثبت نام همسفران رو تا امروز داشتیم و مشخص تکلیف و عودت وجه این دوستان زمان بر خواهد بود، مطمئن هستیم همسفران و همراهان خبرنگاران، همراهمی و همکاری لازم رو با ما خواهند داشت تا بتونیم از این پیچ سخت صنعت گردشگری عبور کنیم.

منبع: دالاهو
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 925

به "اطلاعیه مهم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه مهم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید