افزایش مبتلایان به کرونا در روسیه تا 21 هزار نفر و مرگ 170 نفر

به گزارش مجله نماشو، جدیدترین گزارش درباره شرایط کرونا در روسیه حاکی از افزایش شمار مبتلایان طی روز گذشته به نزدیک سه هزار نفر و مرگ 22 بیمار دیگر است که در کل تعداد موارد آلودگی در این کشور به بیش از 21 هزار و مرگ 170 نفر رسید.

افزایش مبتلایان به کرونا در روسیه تا 21 هزار نفر و مرگ 170 نفر

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز، سه شنبه گزارش داد که طی یک روز گذشته در این کشور، تعداد مبتلایان به کرونا 2 هزار و 774 نفر افزایش یافته و در مجموع ، 21 هزار و 102 مورد از این بیماری تا به امروز در روسیه تشخیص داده شده است.

طبق اطلاعات منتشره از سوی این ستاد، در کل موارد آلودگی به ویروس کرونا در 82 منطقه فدرال روسیه گزارش شده است. بیشتر بیماران آلوده در مسکو ثبت شده اند که تعداد آنها 1489 نفر، در منطقه مسکو - 460 نفر و در شهر سن پترزبورگ هم - 121 نفر است.

ضمن اینکه طی 24 ساعت گذشته ، 22 بیمار دیگر بر اثر این عفونت جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب در کل دوره شیوع این بیماری همه گیر ، 170 نفر در روسیه جان باختند و 1694 بیمار هم بهبود یافته ا ند.

در همین رابطه ، ویکتور اقتصادی ی ف ، کارشناس آموزشگاه علوم روسیه معتقد است که این کشور هنوز به اوج بیماری همه گیر ویروس کرونا نرسیده است. به نظر وی ، تعداد مبتلایان در مسکو ممکن است حتی از 20 الی 25 هزار نفر هم فراتر برود.

این در حالی است که آنا پاپووا رئیس سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه روز گذشته ابراز امیدواری کرد که فرایند افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ، بیش از یک هفته طول نکشد .

در همین رابطه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز هشدار داده است که هفته های آینده برای این کشور بسیار مشخص کننده خواهد بود.

وی روز دوشنبه در نشستی درباره شرایط گسترش ویروس کرونا در روسیه گفت: متأسفانه ما شاهد هستیم که تعداد مبتلایان در کشور در حال افزایش بوده و شرایط فرایند این بیماری شدیدتر و جدی تر می گردد و این بدان معناست که همه اقدامات ، با در نظر دریافت اقدامات پیشگیرانه چه در سطح منطقه و چه سازماندهی فعالیت کل سیستم مراقبت های بهداشتی، باید با در نظر دریافت تمامی عوامل، بهینه سازی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1031

به "افزایش مبتلایان به کرونا در روسیه تا 21 هزار نفر و مرگ 170 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مبتلایان به کرونا در روسیه تا 21 هزار نفر و مرگ 170 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید