ایجاد 2 هزار شغل در خراسان شمالی با تسهیلات بانک توسعه تعاون

به گزارش مجله نماشو، مدیر شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی گفت: با پرداخت 2 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات در 9 ماهه نخست امسال، برای 2 هزار نفر در این استان اشتغال ایجاد شد.

ایجاد 2 هزار شغل در خراسان شمالی با تسهیلات بانک توسعه تعاون

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمد ندری بیابانی ضمن بیان این مطلب، گفت: در 9 ماه نخست امسال یک هزار و 451 طرح اشتغال زایی با تأمین مالی بانک توسعه تعاون در استان خراسان شمالی به اجرا درآمده است که بیشترین طرح ها در بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری و داروسازی بوده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون خراسان شمالی اضافه نمود: بانک توسعه تعاون در راستای ایجاد اشتغال در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، برنامه ابلاغی را به طور کامل تحقق بخشیده و سهم تخصیص یافته در استان در سرفصل جامعه عشایری و روستایی از سوی بانک توسعه تعاون به طور کامل به متقاضیان این طرح پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین بانک توسعه تعاون، سهم تسهیلات اختصاص یافته به مدد جویان نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و تعاونی خرد زنان را نیز به طور کامل در استان خراسان شمالی پرداخت نموده است.

ندری بیابانی اضافه نمود:2 طرح فراوریی نیز در بخش حمایت از فراوریکنندگان فراوری ماسک با فراوری 800 هزار ماسک و مواد ضدعفونی دست با ظرفیت فراوری 170 تن در ماه با تسهیلات بانک توسعه تعاون در امسال به بهره برداری رسیده که سبب ایجاد اشتغال برای بیش از 15 نفر در این استان شده است.

وی بابیان اینکه این بانک در تمام بخش های مالی تسهیلات اشتغال پرداخت می نماید اضافه نمود: حوزه کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، عمران، خدمات بازرگانی ازجمله این موارد است.

مدیر شعب استان خراسان شمالی همچنین توضیح داد: 70 درصد تسهیلات این بانک با اولویت بخش تعاون به شرکت های تعاونی و 30 درصد به سایر بخش ها پرداخت می گردد.

لازم به ذکر است در خراسان شمالی حدود 2 هزار و 800 تعاونی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و مسکن فعالیت دارند و 44 درصد از جمعیت 863 هزارنفری این استان در نواحی روستایی سکونت دارند

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1474

به "ایجاد 2 هزار شغل در خراسان شمالی با تسهیلات بانک توسعه تعاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 2 هزار شغل در خراسان شمالی با تسهیلات بانک توسعه تعاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید