بعضی مدیران گوشی آیفون و خودرو های شهرداری را پس نداده اند

به گزارش مجله نماشو، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه طرح ساماندهی اموال شهرداری پس از تصویب اجرا می گردد، گفت: با اجرای این طرح دست درازی به بیت المال قطع می گردد.

بعضی مدیران گوشی آیفون و خودرو های شهرداری را پس نداده اند

به گزارش ایسنا، علی قاسمپور روز شنبه یکم آبان در جمع خبرنگاران به طرح ساماندهی اموال و املاک شهرداری اشاره نمود و اظهار کرد: اخیرا اخباری مبنی بر دست درازی به اموال شهرداری و بیت المال به وسیله بعضی از مدیران منتشر شده که رسیدگی به آن به صورت فوری در دستور کار شهرداری نهاده شد.

این مسئول توضیح داد: طبق آنالیز ها این اموال از جمله خودرو های لوکس و گوشی های آیفون جز قرارداد های شهرداری با پیمانکاران بوده که این اموال پس از سرانجام موعد قرارداد نیز تحویل شهرداری نشدند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل طرح ساماندهی اموال در شورای شهر کرج مطرح شده است و در دست آنالیز واقع شده است که در مورد تایید و تصویب طرح به سرعت اجرایی خواهد شد.

قاسم پور در مورد این طرح یادآور شد: بنابراین طرح اموال متعلق به شهرداری از دسترس افراد خارج خواهد شد و با برچسب و کد اموال به بیت المال برمی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه موضع شورای شهر در مورد حواشی اخیر تعیین است و بابت این خطا از مردم طلب بخشش داریم، اظهار داشت: با تمام توان برای جبران چنین اشتباهاتی پای کار هستیم و اقدام خواهیم کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1924

به "بعضی مدیران گوشی آیفون و خودرو های شهرداری را پس نداده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی مدیران گوشی آیفون و خودرو های شهرداری را پس نداده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید