بنتو و سانتوس به کی روش پیوستند

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: با صعود تیم های ملی فوتبال پرتغال و یونان به مرحله پایانی جام جهانی 2014 برزیل جمع مربیان پرتغالی حاضر در این تورنمنت به عدد 3 رسید.

بنتو و سانتوس به کی روش پیوستند

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته (سه شنبه) پیروز شد با سرمربیگری فرناندو سانتوس پرتغالی در استکهلم، تیم ملی سوئد را 3 بر 2 شکست دهد تا در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 راهی مرحله پایانی جام جهانی 2014 برزیل گردد.

همچنین شب گذشته یونان در خانه رومانی به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت ولی با توجه به پیروزی 3 بر یک در بازی رفت این شاگردان پائولو بنتو پرتغالی بودند که در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2 پیروز شدند و بلیت سفر به برزیل را به دست آوردند.

خبرگزاری فرانسه (AFP) در این باره نوشت: فرناندو سانتوس و پائولو بنتو پیروز شدند تیم های خود را به مرحله پایانی جام جهانی 2014 برزیل برسانند و به این ترتیب شمار سرمربیان پرتغالی حاضر در جام جهانی به عدد 3 برسد. پیش از این در تاریخ 18 ژوئن 2013 (28 خرداد 1392) با رجحان یک بر صفر ایران مقابل کره جنوبی کارلوس کی روش، اولین پرتغالی راه یافته به جام جهانی بود.

کی روش که در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی راهنمایی پرتغال را به عهده داشت با رساندن تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل اولین مربی پرتغالی نام گرفت که برای 2 دوره متوالی در این تورنمنت معتبر حضور پیدا می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4362

به "بنتو و سانتوس به کی روش پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتو و سانتوس به کی روش پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید