تبریز شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 شد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها با اعلام این خبرگفت: در اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی که روز گذشته (1 دی 1394) در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر برگزار گردید، شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 انتخاب شد.

تبریز شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 شد

بهترین تجربه سفر را با کارگزار تور کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

درویش امیری رئیس هیات اعزامی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی، از مقامات برگزار کننده اجلاس و تصویب شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 تقدیر و تشکر کرد.

نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای اسلامی امروز (2دی) با حضور بیشتر وزیران گردشگری کشورهای اسلامی و نیز رئیس جمهور نیجر در نیامی به منظور تصویب تصمیمات اتخاذ شده در اجلاس کارشناسان ارشد برگزار می گردد

شهر مدینه در عربستان سعودی نیز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی برای سال 2017 نیز انتخاب شد.

بسیاری از نمایندگان کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی نظیر عراق و بنگلادس و غیره از میزبانی تبریر دفاع و به هیات ایرانی نیز تبریک گفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 829

به "تبریز شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید