تصادف آتشین مینی بوس و سمند در اتوبان کرج ، تهران

به گزارش مجله نماشو، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف آتشین میان یک دستگاه سواری سمند و مینی بوس اطلاع داد.

تصادف آتشین مینی بوس و سمند در اتوبان کرج ، تهران

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، دراین باره گفت: حوالی ساعت 14:54 امروز حادثه تصادف میان یک دستگاه سواری سمند و مینی بوس به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را از دو جهت متفاوت به محل حادثه واقع در جهت غرب به شرق بزرگراه کرج تهران نرسیده به بزرگراه شهید همدانی اعزام کردند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که مینی بوس در حال حرکت در جهتبوده که ناگهان با قسمت عقب یکدستگاه سواری سمند برخورد نموده و شدت آن به حدی بوده که هر دو خودرو به بیرون از جاده منحرف و ناگهان شعله ور شده اند.

وی با بیان اینکه مینی بوس دارای یک راننده و سواری سمند هم دارای یک راننده و دو سرنشین بود، گفت: این افراد تا قبل از حضور آتش نشانان بلافاصله با یاری مردم از داخل کابین خارج شدند که در این میان یک آقا 52 ساله و خانم 26 ساله دچار سوختگی از چند نقطه بدن شده و به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی با بیان اینکه دلیل این حادثه از سوی عوامل اورژانس آنالیز و اعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، به ماموریت خود پایان دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1798

به "تصادف آتشین مینی بوس و سمند در اتوبان کرج ، تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف آتشین مینی بوس و سمند در اتوبان کرج ، تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید