تصاویری که دیلی میل از حمله به سفارت آمریکا منتشر نموده است، حشد الشعبی انتها تحصن را اظهار داشت

به گزارش مجله نماشو، ساعاتی پیش حشد الشعبی سرانجام تحصن مقابل سفارت آمریکا را اعلام نمود.

تصاویری که دیلی میل از حمله به سفارت آمریکا منتشر نموده است، حشد الشعبی انتها تحصن را اظهار داشت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران،الحشد الشعبی طی بیانیه ای رسمی، خواهان سرانجام یافتن تحصن مقابل سفارت آمریکا در بغداد، به احترام تصمیم دولت عراق شد.

در همین حال دیلی میل مجموعه ای از تصاویر را از روز گذشته تا امروز منتشر نموده و گزارش داد است که محافظان سفارت آمریکا از گاز اشک اور علیه معترضان استفاده نموده اند.

سازمان الحشد الشعبی از معترضان در مقابل سفارت آمریکا خواسته تا به تحصن مقابل این سفارتخانه سرانجام دهند و در مکان دیگری تحصن نمایند.

پایگاه خبری السومریه عراق با انتشار این خبر نوشت: سازمان الحشد الشعبی طی بیانیه ای رسمی از طرفداران خود مقابل سفارت آمریکا خواست تا به احترام دولت عراق، از این سفارتخانه دور شوند.

در این بیانیه آمده است: سازمان الحشد الشعبی عراق از کلیه حاضران مقابل سفارت آمریکا می خواهد که به احترام تصمیم دولت عراق و حفظ اقتدار کشور عقب نشینی نمایند..پیغام شما رسید.

در همین باره فارس گزارش داده است: الحشد الشعبی در ادامه از موضع گیری فرماندهی کل نیروهای مسلح و شخصیت های سیاسی، دینی، فرهنگی و مردمی در رد و محکومیت تجاوز هوایی آمریکا به یگان های الحشد در استان الانبار، تقدیر کرد.

در این بیانیه از همگان خواست تا در مراسم ویژه گرامیداشت شهدای حمله هوایی آمریکا که در بغداد و سایر استانها برگزار می گردد، شرکت نمایند.

بر اساس این بیانیه، مراسم عزاداری اصلی برای شهدای الحشد الشعبی در بغداد؛ در خیابان الجادریه و در نزدیکی رستوران السفینه برگزار خواهد شد و چادرهای عزا نیز در این مکان برافراشته خواهند شد.

یک منبع مطلع امنیتی عراق از عقب نشینی تدریجی تحصن نمایندگان مقابل سفارت آمریکا در بغداد اطلاع داد و گفت: معترضان عراقی حاضر مقابل سفارت آمریکا در منطقه سبز، در پاسخ به این درخواست الحشد الشعبی،از ظهر امروز عقب نشینی تدریجی از این محل را شروع کردند. تصاویری نیز از لبیک معترضان عراقی به این خواست الحشد الشعبی منتشر شد.

در حالی که بعضی منابع رسانه ای از شروع تحصن معترضان عراقی به حضور نظامیان آمریکایی در خاک کشورشان در خیابان ابی نواس در بغداد خبر می دهند، بعضی دیگر از احتمال تحصن طرفداران الحشد الشعبی در کنار هتل بابل بغداد و نزدیک به سفارت آمریکا می گویند.

از روز گذشته صدها معترض عراقی در اعتراض حمله آمریکا به پایگاه های الحشدالشعبی و نقض حاکمیت کشورشان، مقابل سفارت آمریکا در بغداد تظاهرات کردند و چندین نقطه از سفارت آمریکا را به آتش کشانده و پرچم عراق و الحشدالشعبی را بر فراز دیوارهای سفارت برافراشتند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 814

به "تصاویری که دیلی میل از حمله به سفارت آمریکا منتشر نموده است، حشد الشعبی انتها تحصن را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری که دیلی میل از حمله به سفارت آمریکا منتشر نموده است، حشد الشعبی انتها تحصن را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید