(تصاویر) قطع درختان بلوط چند صد ساله برای بازسازی کلیسای نوتردام

به گزارش مجله نماشو، برای بازسازی مناره کلیسای جامع نوتردام، هشت درخت بلوط فرانسوی بیش از 200 ساله در نظر گرفته شده است.

(تصاویر) قطع درختان بلوط چند صد ساله برای بازسازی کلیسای نوتردام

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، این درختان بلوط چند صد ساله در جنگل بِرسِه در منطقه لوار، به فاصله تقریبا 240 کیلومتری جنوب غربی پاریس، قطع شدند. جنگل برسه، با سه هزار هکتار درختان بلوط، زمانی یک جنگل سلطنتی و متعلق به پادشاهان فرانسه بود.

درختان بلوط ذکر شده جزو تقریبا هزار درختی هستند که از بیش از 200 جنگل در فرانسه انتخاب شدند. این جنگل ها مالکان خصوصی و عمومی دارند و درختانشان برای ساختن مناره و راهروی میانی کلیسای جامع مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مناره این کلیسای معروف پاریس، سال 2019 در میان زبانه های آتش سوخت و فرو ریخت. این بنای قرن نوزدهمی که اوژن ویوله-لو-دوک طراحی نموده، 93 متر ارتفاع دارد و با چوب و پوشش سربی ساخته شده است.

به دنبال اعتراضات عمومی ماه ژوئیه سال گذشته به پیشنهاد امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور، برای بازسازی مناره با طراحی جدید و مدرن تر، قرار شد مناره درست مانند نسخه اصل بازسازی گردد. مکرون وعده داده که کلیسای نوتردام ظرف پنج سال پس از وقوع آتش سوزی، با شکوه سابق خود بازسازی خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1593

به "(تصاویر) قطع درختان بلوط چند صد ساله برای بازسازی کلیسای نوتردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) قطع درختان بلوط چند صد ساله برای بازسازی کلیسای نوتردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید