جزئیات معاملات اوراق تسهیلات مسکن

به گزارش مجله نماشو، مدیرعامل فرابورس ایران با معرفی دو نماد اوراق تسهیلات مسکن گفت: با توجه به آنالیز های صورت گرفته ضرورت ایجاد تغییراتی در قوانین معاملاتی این بازار در دستور کار فرابورس نهاده شد.

جزئیات معاملات اوراق تسهیلات مسکن

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از فرابورس ایران نوشت: مدیرعامل فرابورس ایران از اصلاح قواعد معاملاتی اوراق تسهیلات مسکن در بازار فرابورس اطلاع داد.

هامونی با اشاره به معاملات اوراق تسهیلات مسکن در بازار عنوان نمود: این اوراق شامل اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در نماد تسه و بانک ملی در نماد تملی است که در بازار فرابورس معامله می گردد و با توجه به آنالیز های اجرا شده ضرورت ایجاد تغییراتی در قوانین معاملاتی این بازار در دستور کار فرابورس نهاده شد.

وی هدف از اصلاح قواعد معاملاتی این اوراق در بازار را دستیابی به اهدافی نظیر بهبود فرایند معاملات اوراق تسه و تملی، کشف قیمت بهتر این اوراق و کنترل هیجانات گفت و اضافه نمود: با تدابیری که برای معاملات این اوراق اندیشیده شده امیدواریم شاهد مدیریت هر چه بهتر و واقعی تر شدن قیمت اوراق تسهیلات مسکن در بازار باشیم.

  • پیش بینی شرایط آینده بازار مسکن | چگونه مافیای مسکن نمی گذارد جلوی سوداگری و سفته بازی گرفته گردد؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1092

به "جزئیات معاملات اوراق تسهیلات مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات معاملات اوراق تسهیلات مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید