جهانبازی: تنها اشتباه داور چینی اخراج نکردن بازیکن بحرین بود

به گزارش مجله نماشو، پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان با ارزیابی عملکرد فو مینگ داور چینی ملاقات ایران و بحرین نمره قبولی به این داور داد.

جهانبازی: تنها اشتباه داور چینی اخراج نکردن بازیکن بحرین بود

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

یدالله جهانبازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره قضاوت فو مینگ داور چینی ملاقات ایران - بحرین گفت: آقای فو مینگ قضاوت خوبی داشت و به جز دقیقه 30 مسابقه که تنها اشتباه او بود و بازیکن بحرینی را اخراج نکرد، سوت های درستی زد. او سعی در مدیریت بازی داشت و به موقع سوت می زد و تمام خطاهایی که اعلام کرد، درست بود. صحنه ای هم برای یاری داوران پیش نیامد که آنها مورد ارزیابی قرار بگیرند و در مجموع قضاوت خوبی بود.

وی درباره گل اول تیم ایران، اعلام کرد: هنگام پاس مهدی طارمی به سردار آزمون، او با مدافعان بحرین در یک خط بود و آفساید نبود و گل ایران به درستی به ثمر رسید.

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان همچنین گفت: داور در نیمه دوم بهتر از نیمه اول کار کرد و فقط در دقیقه 68 می توانست به مهاجم بحرین به دلیل صحنه سازی کارت زرد نشان دهد. در مجموع فو مینگ با این قضاوت نمره قبولی گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1752

به "جهانبازی: تنها اشتباه داور چینی اخراج نکردن بازیکن بحرین بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبازی: تنها اشتباه داور چینی اخراج نکردن بازیکن بحرین بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید