حکومت وحدت ملی افغانستان متعهد به برقراری صلح است

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: رئیس جمهور افغانستان در حاشیه سفر چهار روزه خود به چین در موسسه مطالعات بین الملل این کشور اظهار داشت که حکومت وحدت ملی افغانستان متعهد به برقراری صلح و ثبات و سرانجام جنگ در این کشور است.

حکومت وحدت ملی افغانستان متعهد به برقراری صلح است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اشرف غنی احمدزی رئیس جمهور افغانستان در حاشیه سفر چهار روزه خود به چین در موسسه مطالعات بین الملل این کشور سخنرانی کرد و گفت: حکومت وحدت ملی افغانستان متعهد به برقراری صلح و ثبات و سرانجام جنگ در این کشور است.

احمدزی که عصر روز گذشته برای بازدید از موسسه مطالعات بین الملل چین رفته بود در سخنرانی خود گفت: حکومت جدید افغانستان در نظر دارد به نگرانی های مردم این کشور و منطقه در مورد ناامنی و عملیات های انتحاری بعضی گروه های مخالف سرانجام بخشد.

وی اضافه نمود: در حال حاضر نظامیان افغانستان تبدیل به یک نیروی امنیتی توانمند، مجرب و متعهد شده اند و قادر به تأمین امنیت در این کشور هستند.

این سخنان در حالی از سوی اشرف غنی احمدزی مطرح می گردد که در روزهای اخیر شاهد موضع گیری های مجلس سنا و مجلس افغانستان نسبت به عملکرد دولت کابل در مورد افزایش ناامنی ها در این کشور هستیم.

یادآور می گردد که پیش از حضور رئیس جمهور افغانستان در موسسه مطالعات بین الملل چین، وی در دانشگاه شینهوا به سخنرانی پرداخته بود.

وی در سخنرانی خود در دانشگاه شینهوا توضیح داد: در نظر دارد پس از بازگشت به افغانستان یک زن را به عنوان یکی از اعضای دادگاه عالی این کشور معرفی نماید.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 747

به "حکومت وحدت ملی افغانستان متعهد به برقراری صلح است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکومت وحدت ملی افغانستان متعهد به برقراری صلح است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید