خبرنگاران بازدید استاندار آذربایجان غربی از طرح های عمرانی در آستانه افتتاح ارومیه

به گزارش مجله نماشو، ارومیه- خبرنگاران- استاندار آذربایجان غربی در راستای آنالیز فرایند اجرای طرح های عمرانی مهم، از پروژه های نیمه تمام ارومیه بازدید کرد و در جریان فعالیت های اجرایی این طرح ها نهاده شد.

خبرنگاران بازدید استاندار آذربایجان غربی از طرح های عمرانی در آستانه افتتاح ارومیه

جهت دریافت خدمات آلاچیق قیمت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمدمهدی شهریاری صبح روز آدینه از محور ارومیه - سرو، مراحل پایانی احداث پایانه مرزی سرو و تالار مرکزی ارومیه بازدید و دستورهای لازم را در راستای اجرای کامل آنها صادر کرد.

بزرگراه ارومیه - سرو به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه مالی ایران و ترکیه مطرح است و در حال حاضر فرایند فعالیت آن به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است و در روزهای آینده بخشی از محور زیر بار ترافیک خواهد رفت.

پایانه مرزی سرو نیز با اتمام فعالیت های عمرانی در آستانه افتتاح واقع شده است و می تواند در توسعه مراودات مالی و سیاسی نقش جدی ایفا نماید.

این مرز، نزدیکترین مرز ایران با ترکیه در راستا منطقه مهم مالی مرسین این کشور است.

تالار مرکزی ارومیه نیز که بخش مهمی از آن اجرایی شده، تا هفته دولت سال جاری به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگاران، ارومیه با بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر جمعیت، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر آذربایجان غربی است و با مرز کشور ترکیه تنها 55 کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1085

به "خبرنگاران بازدید استاندار آذربایجان غربی از طرح های عمرانی در آستانه افتتاح ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازدید استاندار آذربایجان غربی از طرح های عمرانی در آستانه افتتاح ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید