خبرنگاران تردد کامیون ها در مرز تمرچین به روزانه 60 دستگاه رسید

به گزارش مجله نماشو، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از 6 مرز رسمی واقع در استان تنها مرز تمرچین پیرانشهر فعال است، گفت: در این مرز نیز میزان تردد کامیون ها تنها به روزانه 60 دستگاه کاهش یافته است.

خبرنگاران تردد کامیون ها در مرز تمرچین به روزانه 60 دستگاه رسید

ارسلان شکری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: با توجه به کاهش تردد کامیون ها، در حال حاضر 490 دستگاه کامیون برای تخلیه و ترانزیت در این مرز متوقف شده است.

وی اضافه نمود: از این تعداد، 312 دستگاه را کامیون های تخلیه در مرز و 178 دستگاه را کامیون های ترانزیتی و حمل یکسر تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه محموله کامیون های ترانزیتی اغلب شامل خودرو و سوخت است، بیان نمود: با هماهنگی صورت گرفته با سایر استان ها اعزام ناوگان بین المللی و ترانزیتی بدون هماهنگی، به آذربایجان غربی متوقف شده تا با اعمال مدیریت بهینه در ترخیص این ناوگان تهدیدی از نظر بهداشتی متوجه رانندگان نباشد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: برای تردد کامیون های کشورهای همسایه از جهت مرزهای استان مسئله ای نیست و کامیون های متعلق به این کشورها می توانند به راحتی از مرز به خارج از کشور تردد نمایند.

به گزارش خبرنگاران، کرونا در کشور خیلی از موارد مالی، اجتماعی و سیاسی را تحت تاثیر قرار داد که در این بین متاسفانه مرزهای کشور نیز مستثنی نبوده و از بین 6 مرز رسمی آذربایجان غربی فقط در مرز تمرچین تردد وجود دارد.

تمرچین در مرز ایران با شمال عراق در شهرستان پیرانشهر قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 985

به "خبرنگاران تردد کامیون ها در مرز تمرچین به روزانه 60 دستگاه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تردد کامیون ها در مرز تمرچین به روزانه 60 دستگاه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید