خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی فردا میهمان سامد می گردد

به گزارش مجله نماشو، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فردا، دوشنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی فردا میهمان سامد می گردد

رسول مقابلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: دکتر جواد آقازاده از ساعت 11:30 تا 12:30 فردا به سوالات مردم پاسخ می دهد.

وی افزود: پیش از شیوع بیماری کرونا، طی سال گذشته حدود 50 مدیر استانی به وسیله سامد با مردم ارتباط برقرار نموده اند که این فرایند دوباره شروع شده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد: در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز بیش از 60 مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافته اند که از جمله آنها مقام عالی استان، سه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، هماهنگی امور مالی و امور عمرانی استاندار و حدود 45 مدیرکل حوزه های مختلف استانداری و نهادهای مختلف در سطح استان به همراه فرمانداران شهرستان های مختلف شمالی و جنوبی استان هستند.

مقابلی ادامه داد: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، 31 خرداد سال جاری نیز میهمان سامانه سامد بوده و به سوالات شهفرایندان در حوزه های مرتبط پاسخ داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای فصل پاییز سال جاری صدها مورد از این طریق ارتباط مردمی برقرار شده است گفت: مردم می توانند با شماره گیری 111 به صورت رایگان مسائل خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند.

دولت با راه اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام های عظیم تری در راستای برطرف مسائل آنها بردارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1403

به "خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی فردا میهمان سامد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی فردا میهمان سامد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید