خبرنگاران شهردار تهران در سالگرد 1888 جوابگوی شهروندان بود

به گزارش مجله نماشو، تهران-خبرنگاران- شهردار تهران عصر یکشنبه-26 اردیبهشت-در دفتر خود مستقیم جوابگوی شهروندانی بود که با سامانه 1888 تماس گرفته بودند و طی آن حناچی به 17 تماس پاسخ داده و دستور رسیدگی به مسائل مطروحه را داد.

خبرنگاران شهردار تهران در سالگرد 1888 جوابگوی شهروندان بود

به گزارش خبرنگاران از شهرداری تهران، پیروز حناچی در حاشیه این برنامه درباره مشکلاتی که مردم با او در سامانه مطرح نموده بودند گفت: امروز سالگرد 1888 بود و جلسه امروز به شکل نمادین برگزار گردید تا ما مدیران شهری در جریان شکایات شهروندان قرار بگیریم.

او اضافه نمود: عمده مسائلی که در تماس شهروندان مطرح شد به ساخت و سازها در محدوده شهر مربوط می شد، موضوعاتی مانند گود های ناایمن، تاورهای ناامن در مجاورت منازل مسکونی و مزاحمت هایی که ساخت و ساز برای همسایگان ایجاد می نماید. بر همین اساس باید از معاونت معماری و شهرسازی بخواهیم که حداقل در اواخر هفته کاری نمایند آرامش مردم فراهم گردد.

حناچی درباره عملکرد 1888 نیز مطرح نمود: بنا به گزارشاتی که همکاران ارائه کردند، سرعت رسیدگی به درخواست مردم از 57 روز در سال 96 به 25 روز در سال 99 رسیده است. البته معلوم نیست این آمار تا چه حد کیفی است و باید کنترل و آنالیز گردد تا کیفیت نیز بهبود پیدا کند. در شاخص پاسخگویی نیز از 81 درصد در سال 96 به 97 درصد در سال 99 رسیده ایم و این نکته نشان از رضایت نسبی شهروندان دارد.

شهردار تهران گفت: 137 و 1888 ابزار ارتباطی ما با مردم است و مردم انتظار دارند عکس العمل مناسبی در قبال شکایات و درخواست هایشان داشته باشیم و جواب قانع نماینده ای بدهیم و باید این اتفاق بیفتد.

او یادآور شد: بعضی درخواست های مردم از جنس حقوقی و محاکم بود که مربوط به شهرداری نیست ولی آن چیزی که در اختیارات شهرداری است را من و همه همکارانم در بخش های مختلف باید رسیدگی کنیم.

افزایش سرعت رسیدگی به پیغام های شهروندی در سامانه 1888

حناچی، شهردار تهران در توییتر نوشت: 26 اردیبهشت سالروز تأسیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران(1888) است.

در این توییت آمده است: این مرکز طی 15سال بیش از یک میلیون پیغام شهروندی را در حوزه های گوناگون شهری تا حصول نتیجه پیگیری نموده است.در این دوره سرعت رسیدگی به پیغام ها از 57 به 25روز و رضایت شهروندان از کیفیت پاسخگویی ها به 81درصد رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1720

به "خبرنگاران شهردار تهران در سالگرد 1888 جوابگوی شهروندان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهردار تهران در سالگرد 1888 جوابگوی شهروندان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید