خبرنگاران فرماندار مهاباد: همراهی اصناف در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

به گزارش مجله نماشو، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار ویژه مهاباد گفت: مشارکت، همدلی و همکاری گسترده اصناف و بازاریان نیک اندیش این شهرستان در اجرای طرح های جدید مقابله با کرونا برای حفظ سلامت عموم قابل ستایش و قدردانی است.

خبرنگاران فرماندار مهاباد: همراهی اصناف در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

عارف خدرلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: براساس بازدیدهای میدانی و گزارش اتاق اصناف، بازاریان مهاباد نهایت همراهی را در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و اعمال محدودیت های اجتماعی داشته اند.

وی ادامه داد: همراهی و همکاری اصناف مهاباد با وجود مسائل مالی که کرونا برای این قشر ایجاد نموده، در زمینه رعایت محدودیت ها بسیار مناسب بوده و جای قدردانی دارد.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: مواجهه با ویروس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی آحاد مردم فهیم و همکاری همه نهادها، اصناف، بازاریان و دستگاه های اجرایی امکان پذیر نبوده و نمی توان انتظار داشت بدون حضور همیشگی شهفرایندان، بر این بحران فایق آمد.

خدرلو با اشاره به اینکه بازاریان مهاباد با مشارکت در کاهش این بحران در طول یک سال گذشته ثابت کردند که نقش موثری در مدیریت این بحران دارند، اضافه نمود: موج چهارم شیوع کرونا، افزایش شدت سرایت این ویروس و همچنین فرایند افزایشی مبتلایان، ممکن است تعطیلی و کاهش فعالیت اصناف برای مدتی تداوم داشته باشد و بر این اساس انتظار داریم بازاریان تا سرانجام این محدودیت ها ستاد مقابله با کرونا را همراهی نمایند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مهاباد در شرایط قرمز مقابله با کرونا قرار گرفته است، تاکید نمود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچنان بهترین و موثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کروناست و شهفرایندان باید در استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نهایت توجه را داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز 340 مهابادی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند؛ فوتی های روزانه کرونا در آذربایجان غربی نیز روز گذشته به 27 نفر رسید که از 10 آذر سال گذشته تا به امروز بی سابقه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1666

به "خبرنگاران فرماندار مهاباد: همراهی اصناف در مقابله با کرونا قابل تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار مهاباد: همراهی اصناف در مقابله با کرونا قابل تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید