خبرنگاران قاچاقچی سوخت در البرز دستگیر شد

به گزارش مجله نماشو، کرج - خبرنگاران - سرپرست پلیس امنیت مالی البرزاعلام کرد: فردی که به صورت غیر مجاز اقدام به دریافت سوخت دارندگان سهمیه نموده و سپس چندین برابرقیمت دربازار به فروش می رساند، دراین استان دستگیر شد.

خبرنگاران قاچاقچی سوخت در البرز دستگیر شد

سرهنگ بهرام افشاری روز سه شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: درپی کشف 2هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق و دستگیری یکی از رانندگان حمل سوخت آنالیز موضوع به صورت ویژه دردستور کارپلیس مالی این استان قرارگرفت.

وی افزود:در آنالیز تکمیلی پلیس تعیین شد که این فرد با تشکیل یک باند قاچاق ، به صورت غیرمجاز اقدام به دریافت سوخت دارندگان سهمیه نموده و آن ها را به چندین برابر به فروش می رساند.

افشاری اعلام کرد که این متهم در عملیات گسترده پلیسی دستگیرشده و درتحقیقات اجرا شده تعیین شد که تا به امروز بیش از 188 هزارلیتر سوخت قاچاق به این شیوه به فروش رسانده است.

وی با اشاره به اینکه تحققیات برروی این پرونده ادامه دارد گفت: کارشناسان ارزش درآمد حاصل از فروش سوخت به صورت خارج از شبکه را بیش از 13 میلیارد ریال برآورد کردند.

سرپرست پلیس امنیت مالی استان البرزافزود: در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیربط شد.

وی بیان داشت: یکی از ماموریت های مهم پلیس امنیت مالی مبارزه با قاچاق سوخت است که پلیس این استان با جدیت با این معضل برخورد می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1194

به "خبرنگاران قاچاقچی سوخت در البرز دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاچاقچی سوخت در البرز دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید