خبرنگاران منابع جدیدی برای تکمیل زیرساخت های عمرانی خوزستان پیگیری می گردد

به گزارش مجله نماشو، اهواز- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: بخشی از اعتبارات مورد احتیاج پروژه های زیرساختی شهرستان های استان از منابع اقتصادی نهادها و موسسات غیردولتی مانند بنیادهای علوی، برکت و مستضعفان تامین می گردد.

خبرنگاران منابع جدیدی برای تکمیل زیرساخت های عمرانی خوزستان پیگیری می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

فاضل عبیات سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه تا به امروز برای رسیدگی به مسائل زیرساختی شهرهای استان خوزستان 18 نشست با حضور مسئولان اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است اظهارداشت: مهمترین پروژه های استان در بخش زیرساخت ها شامل طرح های آبرسانی، اصلاح شبکه، احداث جاده های اصلی و روستایی است.

وی ادامه داد: منابع استانی برای تکمیل این پروژه ها محدود است اما با ابتکار استاندار خوزستان، از ظرفیت موسسات غیردولتی در راستای مسئولیت های اجتماعی آنها برای تامین منابع اعتباری تکمیل این پروژه ها استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان توضیح داد: به همین منظور طی روزهای آینده دیدارهایی با مسئولان ارشد این بنیادها انجام خواهد شد.

عبیات یادآورشد: بر اساس مذاکراتی که انجام شده، تعدادی از این بنیادها نسبت به مشارکت در تامین اعتبارات بعضی از پروژه های محرومیت زدا در استان خوزستان اعلام آمادگی نموده اند.

وی ادامه داد: به منظور معرفی پروژه های نیمه تمام استان، لیستی از این طرح ها در حال تهیه است که برای تکیمل هر کدام از آنها منابع اقتصادی بین 10 تا 100 میلیارد ریال احتیاج است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تکمیل این پروژه ها در ایجاد رضایتمندی عمومی در بین مردم تاثیر مستقیمی دارند.

بر اساس این گزارش سهم خوزستان از بودجه سال 1400 در بخش اعتبارات استانی 8.5 درصد و در بخش اعتبارات ملی 9.5 درصد پیش بینی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1622

به "خبرنگاران منابع جدیدی برای تکمیل زیرساخت های عمرانی خوزستان پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منابع جدیدی برای تکمیل زیرساخت های عمرانی خوزستان پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید