خبرنگاران منصوریان با بُرد به لیگ برتر بازگشت

به گزارش مجله نماشو، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حضور علیرضا منصوریان سرمربی جدید خود در دیداری خارج از خانه مقابل مس رفسنجان به برتری یک بر صفر رسید.

خبرنگاران منصوریان با بُرد به لیگ برتر بازگشت

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت 15 امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای مس به قضاوت محمدرضا تارخ به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در این دیدار در نهایت با برتری تیم میهمان خاتمه یافت.

آلومینیوم اراک در این دیدار خیلی زود به گل رسید. شاگردان منصوریان در دقیقه 3 روی اشتباه عجیب پورحمیدی توسط امیرمحمد هوشمند دروازه نوشی سوفیانی را باز کرد.

در ادامه تیم میزبان هر چه برای جبران نتیجه تلاش کرد تا به گل برسد، ثمری نداشت تا این دیدار با برتری شاگردان منصوریان به اتمام برسد و سرمربی آلومینیوم که به تازگی هدایت این تیم را به عهده گرفته با پیروزی به لیگ بازگشته باشد.

با این پیروزی آلومینیوم 26 امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید. مس رفسنجان هم با 24 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

ترکیب مس رفسنجان:

داود نوشی صوفیانی، محسن طرحانی، مسیح زاهدی، هومن ربیع زاده، فراز امامعلی، سجاد آشوری، مهدی کیانی، علیرضا نقی زاده، مهرداد رضایی، محسن آذرباد، محمد قاضی.

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان زاده، امید سینگ، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، امیرمحمد هوشمند، نیما درودی، میثم آقایی، حامد پاکدل

منبع: ایرنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1609

به "خبرنگاران منصوریان با بُرد به لیگ برتر بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منصوریان با بُرد به لیگ برتر بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید