خبرنگاران واحدهای تولیدی غیرفعال مازندران به سرمایه گذاران جدید واگذار می گردد

به گزارش مجله نماشو، ساری - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور مالی استاندار مازندران از مشخص مهلت یک هفته ای دستگاه های مرتبط برای واحدهای تولیدی غیر فعال اطلاع داد و گفت که در صورت عدم صلاحیت صاحبان اصلی ، این واحدها به سرمایه گذاران جدید واگذار می گردد.

خبرنگاران واحدهای تولیدی غیرفعال مازندران به سرمایه گذاران جدید واگذار می گردد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، حسن خیریانپور روز یکشنبه در جلسه کارگروه استانی ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری شهرستان محمودآباد اضافه کرد : هدف ما در سال جهش فراوری آنالیز ریز مسائل واحدهای صنعتی است و لازمه جهش فراوری این است که مسائل واحد های صنعتی را پیگیری کنیم و با عزم همگانی پیگیر احیای مجدد و فعالیت گسترده تر بخش فراوری باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 در مجموع 60 واحد فراوریی که در تملیک بانک ها بودند احیا شدند و بعد از واگذاری مجدد به چرخه فراوری برگشتند ، گفت: یکی از تصمیمات مهمی که در شورای هماهنگی بانک ها گرفته شد این است تا مدیران استان ظرف یک هفته فهرست دقیق این واحدهای غیر فعال و در تملک بانک ها را تهیه نمایند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر این که واحدهای در تملک بانک ها باید به چرخه فراوری بازگردند ، گفت: اولویت با تقویت صاحبان اصلی واحدهای فراوریی است و در صورت عدم صلاحیت صاحبان اصلی به افراد جدید واگذار گردد تا به چرخه فراوری بازگردند.

خیریانپور هدف گذاری استان برای سال جهت فراوری را به صفر رساندن واحدهای فراوریی در تملک بانک ها بیان کرد و گفت : تملیک بخش فراوریی در دستان بانک ها نه تنها باعث رکود صنعت می گردد ، بلکه برای بانک ها نیز از جهت انشعابات هزینه دارد و از این جهت قرار شد حتی الامکان سال جاری از تملیک جدید خودداری گردد.

وی ادامه داد: سال جاری 30 برنامه با 30 اولویت به فرمانداران ابلاغ شد که موارد مالی شهرستان ها را پیگیری نمایند و این عملکرد در انتها سال ارزیابی خواهد شد.

معاون استاندار مازندران گفت : تاکید ما بر این است که واحدهایی که بالای 60 درصد پیشرفت داشتند احصا و شناسایی و برای افتتاح و احیای مجدد بعضی واحدها تمرکز گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1138

به "خبرنگاران واحدهای تولیدی غیرفعال مازندران به سرمایه گذاران جدید واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واحدهای تولیدی غیرفعال مازندران به سرمایه گذاران جدید واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید