خبرنگاران پیوستن بازیکنان رئال مادرید به پویش در خانه بمان

به گزارش مجله نماشو، تهران- خبرنگاران- اعلام شرایط اضطراری بدلیل افزایش آمار افراد مبتلا یه ویروس کرونا در اسپانیا سبب شد شماری از بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید با انتشار ویدئوها و تصاویری از خود، مردم را به ماندن در خانه تشویق نمایند.

خبرنگاران پیوستن بازیکنان رئال مادرید به پویش در خانه بمان

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش نشریه ال اونیورسال، با گسترش و شیوع ویروس کرونا در اسپانیا و توقف برگزاری رویدادهای ورزشی، بسکمک از باشگاه های فوتبال این کشور از جمله بازیکنان تیم رئال مادرید با پیوستن به پویش در خانه بمان و من در خانه می مانم از مردم خواستند با کاهش فعالیت های درون شهری، دولت و کادر درمانی را در جهت کنترل و مهار این ویروس کمک دهند.

باشگاه رئال مادرید در صفحه توئیترش نوشت: این بازی در خانه انجام می گردد. این یک مسئولیت همگانی است.

از جمله این بازیکنان می توان به سرخیو راموس، مارکو آسنسیو و کریم بنزما اشاره نمود که با انتشار ویدئو یا تصاویری از خود، مردم را برای ماندن در خانه و احساس مسئولیت در قبال این بیماری ترغیب کردند.

بازیکنان رئال مادرید در شرایط خاص کنونی، با آگاهی از میزان اثرگذاری سخنان خود، مردم را برای همراهی با اقدامات مهار ویروس کرونا در این کشور دعوت کردند و موجب احساس همدلی و وحدت در جامعه شدند.

بنابر آخرین آمارهای رسمی از وزارت بهداشت اسپانیا، تا به امروز نزدیک به 6 هزار و 400 نفر به این ویروس مبتلا شده و حدود 200 نفر نفر جان خود را از دست داده اند. اسپانیا بعد از ایتالیا، وخیم ترین شرایط را از نظر میزان شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در میان کشورهای اروپایی دارد.

2023

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 877

به "خبرنگاران پیوستن بازیکنان رئال مادرید به پویش در خانه بمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیوستن بازیکنان رئال مادرید به پویش در خانه بمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید