خبرنگاران 500 تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی جذب و توزیع شد

به گزارش مجله نماشو، بیرجند - خبرنگاران - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از جذب و توزیع 500 تن روغن خوراکی از ابتدای هفته جاری در این استان اطلاع داد.

خبرنگاران 500 تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی جذب و توزیع شد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش روز آدینه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، الیاس جویبان گفت: این مقدار غیر از سهمیه شرکت های پخش روغن است و این شرکت ها نیز در هفته جاری 100 تن روغن خوراکی را در استان توزیع کردند.

وی از پیگیری جذب 450 تن روغن خوراکی برای استان در هفته آینده اطلاع داد و اضافه نمود: از این رقم 300 تن سهمیه صنایع و مصرف واحدهای فراوری شیرینی و 150 تن روغن خوراکی است که پیگیر جذب آن هستیم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: مراکز خرده فروش می توانند بدون محدودیت روغن مورد احتیاج خود را از عمده فروشی ها خریداری نمایند.

وی قیمت هر بطری 800 گرمی روغن خوراکی برای مصرف نماینده را حداکثر 9 هزار و 500 تومان گفت و گفت: در حال حاضر مسئله ای برای تامین روغن خوراکی در استان خراسان جنوبی وجود ندارد.

جویبان اضافه نمود: مشکل موجود در استان مربوط به روغن جامد است و پیگیر جذب روغن جامد نیز هستیم.

وی گفت: در حال حاضر فروش اینترنتی روغن جامد در سه فروشگاه استان در حال اجرا است و مردم می توانند از این طریق اقدام به خرید نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1546

به "خبرنگاران 500 تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی جذب و توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 500 تن روغن خوراکی در خراسان جنوبی جذب و توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید