خطیب زاده: هرگونه تعرض به خاک ایران غیرقابل تحمل است ، ایران در حال رصد مناقشه قره باغ

به گزارش مجله نماشو، سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه تعرض از سوی آذربایجان و ارمنستان به خاک ایران را غیرقابل تحمل خواند و به همه طرف ها در این زمینه هشدار جدی داد که مراقبت های لازم را صورت بدهند.

خطیب زاده: هرگونه تعرض به خاک ایران غیرقابل تحمل است ، ایران در حال رصد مناقشه قره باغ

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد گزارش های بعضی تعرضات اجرا شده به خاک جمهوری اسلامی ایران در جریان درگیری های اخیر بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان، گفت: تحرکات در مناطق مرزی کشورمان بطور جدی و با حساسیت تمام از سوی جمهوری اسلامی ایران در حال رصد بوده و در این ارتباط ضمن اعلام غیر قابل تحمل بودن هرگونه تعرض از سوی هر یک از طرف های درگیر در منطقه به خاک کشورمان، به همه طرف ها در زمینه مراقبت لازم در این خصوص هشدار جدی می دهیم.

وی باردیگر بر لزوم احترام به تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان، رعایت اصل عدم تعرض به غیر نظامیان، توقف درگیری ها و شروع مصاحبه های جدی و زمان دار تاکید نمود و آمادگی جمهوری اسلامی برای یاری به نیل به این اهداف را اظهار داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1245

به "خطیب زاده: هرگونه تعرض به خاک ایران غیرقابل تحمل است ، ایران در حال رصد مناقشه قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیب زاده: هرگونه تعرض به خاک ایران غیرقابل تحمل است ، ایران در حال رصد مناقشه قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید