داوران با حساسیت انتخاب شوند ، پول الان به درد نفت مسجدسلیمان می خورد نه فردا روز

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران/خوزستان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در اعتراض به داوری دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک، گفت: انتظار ما از سازمان لیگ این است که در انتخاب داوران حساسیت بیشتری به خرج دهد.

داوران با حساسیت انتخاب شوند ، پول الان به درد نفت مسجدسلیمان می خورد نه فردا روز

ابوذر شجاعی برجویی در گفت و گو با خبرنگاران، در اعتراض به داوری دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک، اظهارکرد: انتظار ما از سازمان لیگ این است که در انتخاب داوران حساسیت بیشتری به خرج دهد و داوران نیز در قضاوت های خود دقت بیشتری داشته باشند تا تیم هایی چون نفت مسجدسلیمان که نقطه عطف و امید مردمان و جوانان خطه زاگرس بوده و با مسائل مالی فراوان دست و پنجه نرم می کند، دیگر از داوری هم ضربه نخورد.

وی ادامه داد: تیم ما در مقابل آلومینیوم در حال ارائه یک بازی خوب بود اما تصمیم اشتباه داور کافی بود تا در این نمایش خوب، خلل وارد گردد و متاسفانه تا انتهای مسابقه روی عملکرد تیم ما تاثیر منفی بگذارد، ضمن اینکه تکرار چنین مواردی در ادامه مسابقات موجب ایجاد خسارت به ساختار کلی لیگ و باشگاه ها خواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که بالاخره پول واریزی از سوی وزارت نفت به حساب باشگاه واریز شد؟ عنوان کرد: تلاش زیادی شد که در هفته گذشته مجوزهای مربوطه اخذ گردد و انتظار ما این است که استاندار محترم و دیگر مسئولان استانی با حمایت بیشتراز تیم نفت، راهکاری برای انتقال هر چه سریع تر این پول به حساب باشگاه پیدا کنند تا تیم با شرایط مالی بهتر در ادامه لیگ رقابت داشته باشد.

وی افزود: اگر این پول در همین روزهای پیش رو به باشگاه نرسد، مطمئنا سر و سامان دادن به تیم سخت می گردد. این پول در این مقطع به درد ما می خورد تا فرایند تیم به صورت یکنواخت پیش برود و فردا روز حتی اگر چندین برابر مبلغ فعلی به باشگاه داده گردد، فایده ای نخواهد داشت.

شجاعی برجویی در ادامه ضمن تشکر از بازیکنان و اعضای کادر فنی به خاطر تلاش های خود از ابتدای لیگ تا به امروز، گفت : ما به بازیکنان قول داده ایم که بخشی از مطالبات آن ها را پرداخت خواهیم کرد و انتظار داریم تمام استان پای کار بیایند و مشکل را حل کنند. بازیکنان ما علی رغم این که پولی دریافت نکرده اند اما نمایش خوبی در پنج هفته ابتدایی لیگ داشته اند و تداوم این فرایند بستگی به حمایت مالی ما از آن ها دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1965

به "داوران با حساسیت انتخاب شوند ، پول الان به درد نفت مسجدسلیمان می خورد نه فردا روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران با حساسیت انتخاب شوند ، پول الان به درد نفت مسجدسلیمان می خورد نه فردا روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید