داور بین المللی ایران، مسئول برگزاری آزمون داوران ورزش های بیلیاردی در غرب آسیا شد

به گزارش مجله نماشو، داور بین المللی ایران در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا به عنوان مسئول برگزاری آزمون داوران کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا د رمنطقه غرب آسیا و آسیای میانه شد.

داور بین المللی ایران، مسئول برگزاری آزمون داوران ورزش های بیلیاردی در غرب آسیا شد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون بیلیارد آسیا با حضو محمد نعیمی رئیس، میشل الخوری دبیر، هاشم اسکندری نایب رئیس و سایر اعضای کنفدراسیون بیلیارد آسیا در دوحه قطر برگزار گردید و طی آن با کوشش رئیس فدراسیون ایران برای حضور یک داور ایرانی بمنظور مدرسی و برگزار کردن آزمون در آسیا، منصور مقدم داور ارزنده و بین المللی ایران به پیشنهاد جوزف لو رئیس کمیته داوران آسیا به عنوان مدرس و مسئول برگزاری آزمون داوران کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا در منطقه غرب آسیا و آسیای میانه شد.

در این جلسه با پیشنهاد هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران و نایب رئیس کنفدراسیون بیلیارد آسیا برگشت رشته های بیلیاردی در المپیک آسیایی و حضور در المپیک جهانی، مسابقات دانشگاهی و همچنین ارتشی و معلولین مورد بحث و آنالیز نهاده شد و همچنین مقرر شد برای درآمد زایی بیشتر از اسپانسرهای لوازم جانبی بیلیارد در مسابقات نیز استفاده گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 787

به "داور بین المللی ایران، مسئول برگزاری آزمون داوران ورزش های بیلیاردی در غرب آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور بین المللی ایران، مسئول برگزاری آزمون داوران ورزش های بیلیاردی در غرب آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید