دبیر کمیته پژوهش شورای راهبردی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در جمع 15 پژوهشگر برتر جهان

به گزارش مجله نماشو، محمد عبداللهی، دبیر کمیته پژوهش شورای راهبردی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در جمع 15 پژوهشگر برتر جهان نهاده شد.

دبیر کمیته پژوهش شورای راهبردی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در جمع 15 پژوهشگر برتر جهان

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام، جمهوری اسلامی ایران در میان 6 هزار و 602 دانشمند پراستناد دنیا دارای 15 دانشمند برجسته می باشد که انتخاب این پژوهشگران مبتنی بر عملکرد استثنایی آنان در یک یا چند رشته علمی بوده و با آنالیز جدیدترین مقاله های منتشر شده در فاصله سال های 2010 تا 2020 و رتبه بندی بر حسب سال و استناد ها در رشته های 21 گانه شاخص های اساسی علم انجام شده است.

بر همین اساس محمد عبداللهی متولد 1344 استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران پژوهشگر برجسته علوم دارویی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که در سال 2005 به عنوان دانشمند برگزیده آموزشگاه علوم دنیا اسلام معرفی شده است. وی علاوه بر دستیابی به جوایز علمی متعدد در رتبه بندی اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های وابسته بر مبنای شاخص h-index که به وسیله معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام شده، با شاخص 17 در رتبه دوم کشور قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، شبکه دانشگاه های مجازی دنیا اسلام یکی از شبکه های کمیته دائمی همکاری های علمی و فناوری کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی کامستک می باشد که میزبانی از آن با جمهوری اسلامی ایران است. این شبکه پایگاهی مهم و غنی برای تقویت و توسعه آموزش عالی همگانی در بستر مجازی فناوری اطلاعات محسوب می شود که باهدف تحقق عدالت در عرصه دانش و اندیشه و تعمیق و تثبیت آموخته ها و توانمندسازی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی دانشجویان، اساتید، دانشگاه ها و نخبگان دنیا اسلام فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1972

به "دبیر کمیته پژوهش شورای راهبردی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در جمع 15 پژوهشگر برتر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر کمیته پژوهش شورای راهبردی شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در جمع 15 پژوهشگر برتر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید