دشان: برنده فینال زودرس شدیم

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از پیروزی برابر آلمان بسیار خرسند است و آن را به پیروزی در فینال زودرس یورو 2020 تشبیه کرد.

دشان: برنده فینال زودرس شدیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کانال M6، تیم ملی فوتبال فرانسه در ملاقات برابر آلمان با گل به خودی مت هوملس به پیروزی دست پیدا کرد.

دیدیه دشان از پیروزی در این بازی راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: یک بازی عظیم را برابر یک تیم بسیار قوی به نمایش گذاشتیم. به خوبی از قدرت تیمم در بازی های عظیم مطلع هستم. می توانستیم در نیمه نخست بهتر ظاهر شویم. توانایی زدن گل دوم را هم داشتیم. در نیمه دوم اذیت نشدیم با این حال بازی سختی را تجربه کردیم و این طبیعی بود.

او ادامه داد: این بازی نخست ما بود اما شبیه به یک فینال زودرس بود. کسب سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود و قطعا در ادامه به ما بسیار یاری خواهد نمود. ما یک تیم هستیم و می توانیم در شرایط سخت به خوبی ایستادگی کنیم و با بستن فضاها اجازه خودنمایی را به حریف ندهیم. بازیکنانی در اختیار دارم که انضباط و تمرکز لازم را در میدان دارند و آنگونه که دوست دارم بازی می نمایند.

دشان در انتها گفت: یک سال و نیم است که منتظر چنین لحظه ای هستیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. هنوز در اول راه هستیم. تیم بازی سزاوارانه ای را به نمایش گذاشت و شایسته این پیروزی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1812

به "دشان: برنده فینال زودرس شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشان: برنده فینال زودرس شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید