دلیل قطعی برق از زبان سخنگوی صنعت برق

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران : سخنگوی صنعت برق گفت: امروز مصرف برق امروز حدود 53.662 مگاوات در کل کشور بوده است که نسبت به روز مشابه سال گذشته شاهد افزایش 9 هزار مگاواتی مصرف بوده ایم.

دلیل قطعی برق از زبان سخنگوی صنعت برق

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق درباره میزان مصرف برق امروز کشور گفت: مصرف برق امروز حدود 53.662 مگاوات در کل کشور بوده است که نسبت به روز مشابه سال گذشته شاهد افزایش حدود 9 هزار مگاواتی مصرف بوده ایم.

وی اضافه نمود: قطعی های برق پراکنده ای که امروز در نقاط مختلف پایتخت شاهد آن بودیم به دلیل افزایش مصرف برق است و در بعضی نقاط احتمالاً ممکن است ناشی از فرسودگی شبکه یا پارگی خطوط و … باشد که همین امر موجب قطعی برق شده است که همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تعمیرات لازم نموده تا شاهد قطعی طولانی برق نباشیم.

به گفته این مقام مسئول بجز روز شنبه هفته آینده که روز گرمی گزارش شده است برنامه ریزی نموده ایم تا در روزهای آینده البته با همکاری مردم و مدیریت مصرف برق، بدون قطعی از این روزها عبور کنیم.

رجبی مشهدی درباره قطعی برق آنتن های BTS نیز شرح داد: این آنتن ها دارای باتری های همراه هستند که در صورت قطعی برق می تواند از این باتری ها استفاده نمایند و اگر مواردی از قطع برق این آنتن ها گزارش شده است به خاطر مشکل باتری آنها بوده است.

وی گفت: از مشترکین تقاضا داریم تا با مدیریت مصرف بویژه واحدهای غیرمجاز رمز ارز به صنعت برق در عبور از پیک مصرف در روزهای تابستان یاری کنیم. در صورت گزارش واحدهای غیرمجاز رمز ارز علاوه بر دریافت پاداش نقدی تا سقف 20 میلیون تومان دریافت نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1732

به "دلیل قطعی برق از زبان سخنگوی صنعت برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل قطعی برق از زبان سخنگوی صنعت برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید