دوره طراحی آموزش الکترونیکی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

به گزارش مجله نماشو، مدیر گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز در راستای توانمندسازی اعضای هیئت علمی دوره طراحی آموزش الکترونیکی اثربخش برگزار می نماید.

دوره طراحی آموزش الکترونیکی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بادامچی زاده، مدیر گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت:دوره طراحی آموزش الکترونیکی به مدت 4 روز برای هر یک از گروه های عمده علمی دانشگاه برگزار می گردد.

بادامچی زاده بیان نمود: به همین دلیل دوره آموزش مذکور به صورت الکترونیکی برای اعضای هیات علمی گروه عمده علوم انسانی با شرکت 40 نفر از اعضای هیئت علمی دانشکده های ادبیات فارسی و زبان های خارجی، اقتصاد و مدیریت، برنامه ریزی و علوم محیطی- حقوق و علوم اجتماعی، علوم تربیت بدنی، علوم تربیتی و روان شناسی، الهیات و علوم انسانی برگزار گردید و برای سه گروه عمده علمی نیز به تدریج تا انتهای شهریور برگزار خواهد شد.

مدیر گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز بیان نمود: تدریس این دوره بر عهده اعضای هیئت است دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی کیومرث تقی پور، حسین دهقانزاده و داود طماسب زاده است.

وی بیان نمود: سرفصل های تدریس شده در این دوره شامل چند رسانه ای های آموزشی، رویداد های آموزشی در یادگیری الکترونیکی، روش های تدریس در یادگیری الکترونیکی و ارزشیابی در یادگیری الکترونیکی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1218

به "دوره طراحی آموزش الکترونیکی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره طراحی آموزش الکترونیکی در دانشگاه تبریز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید