دوگزینه مدیرعاملی پرسپولیس مجوز نگرفتند، طرفداران را درک می کنم

به گزارش مجله نماشو، بیژن ذوالفقار نسب در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: دو نفر بازنشسته قرار بود برای مدیرعاملی این باشگاه مجوز لازم را بگیرند تا روی کار بیایند. به هر حال قوانین کشوری وجود دارد و با توجه به تصمیمات صریح در این زمینه، امکان حضور آنها فراهم نشد.

دوگزینه مدیرعاملی پرسپولیس مجوز نگرفتند، طرفداران را درک می کنم

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره تأخیر در انتخاب مدیرعامل پرسپولیس و اعتراض طرفداران تاکید نمود: با تمام وجودم احساسات طرفداران را درک می کنم و به آنها حق می دهم. من فقط نقش مشورتی دارم و هرگز به خودم اجازه تصمیم گیری در امور مربوطه را نمی دهم.

وی در مورد اینکه تبلیغات محیطی در اختیار باشگاه های فوتبالی نهاده شد، اضافه کرد: یکی از تصمیمات عاقلانه در این زمینه گرفته شد. باشگاه ها خیلی خوب می توانند در این زمینه درآمدزایی داشته باشند. چرا پولشان را جای دیگری بخواهد قسطی بدهد؟ باید باشگاه ها را از حقوق خودشان مطلع کنیم تا بدانند می توانند درآمدزایی نموده و از پس مخارج خود برآیند.

ذوالفقار نسب درباره پرونده های متعدد حقوقی پرسپولیس که همچنان با محکومیت های این باشگاه همراه است گفت: واقعاً نمی دانم برخی مدیران چطور خودشان را اینقدر غرق در دروغ کردند و این اتفاقات در پرسپولیس افتاد. اتفاق خوبی که در حال افتادن است پیگیری همین اسناد است تا آقایان بدانند کارهایشان قابل پیگیری است.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره بهبود شرایط فنی پرسپولیس نیز اظهار نظر کرد و گفت: این تیم شکل فنی بهتری گرفته است. پرسپولیس بازی به بازی بهتر شده است و به هر صورت مقدار امتیازاتی که عقب بود را جبران کرد. کار تیمی در افکار بازیکنان نو کاملا جا افتاده است.

او درباره آغاز رقابت های یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور نیز توضیح داد: فکر می کنم جام حذفی سال جاری با توجه به افزایش تعداد تیم های مدعی قهرمانی خیلی مجذوب نماینده تر از همواره خواهد شد. راه میانبر خوبی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا است و تیم ها می توانند هم خلق شگفتی نمایند هم سرمایه گذاری های خود در ابتدای فصل لیگ برتر را در اینجا دنبال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2067

به "دوگزینه مدیرعاملی پرسپولیس مجوز نگرفتند، طرفداران را درک می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوگزینه مدیرعاملی پرسپولیس مجوز نگرفتند، طرفداران را درک می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید