رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: در فوتبال اصلا نژادپرستی وجود ندارد!

به گزارش مجله نماشو، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به اظهارات نیمار پس از اخراج در بازی مقابل مارسی واکنش نشان داد.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: در فوتبال اصلا نژادپرستی وجود ندارد!

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهم ترین دربی کشور فرانسه بین پاریسن ژرمن و مارسی به نام لو کلاسیک، این بار پرحاشیه تر از همواره دنبال شد. نیمار و آلوارز با هم درگیر شدند و ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، بازیکن مارسی را به نژادپرستی متهم کرد. مسئله ای که رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه آن را به کل رد می نماید و اعلام نموده در فوتبال اصلا نژاد پرستی وجود ندارد. نیمار پس از سرانجام بازی مقابل پاریسن ژرمن با یک بیانیه بابت رفتارش در زمین عذرخواهی و گفت مانند یک اخمق در زمین رفتار نموده اما به طور کلی مشاجره بوجود آمده بین او و آلوارز، پرونده نژادپرستی در فوتبال را دوباره باز نموده است.

نوئل لو گرائت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به BFM Business گفته: زمانی که یک سیاه پوست گل می زند تمام استادیوم را حامی خود می بیند. پدیده نژادپرستی در ورزش و مخصوصا فوتبال اصلا وجود ندارد یا بسیار کم وجود دارد.

لو گرائت در ادامه درباره لو کلاسیک گفته: تمام مردم فرانسه انتظار چنین دیداری را می کشیدند. بازی بد پیش رفت. رفتار بازیکنان مثال زدنی نبود و ما بابت آن افسوس می خوریم. مایه شرمندگی است. قادر نبودند که خونسردی شان را حفظ و انتظارات ما را برآورده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1242

به "رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: در فوتبال اصلا نژادپرستی وجود ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه: در فوتبال اصلا نژادپرستی وجود ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید