رایزنی باوالنتینو روسی و مشاجره لفظی با قطری ها برای حضورمارکتیدر ایران

به گزارش مجله نماشو، رئیس کمیته موتورریس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران گفت: برای حضور داریو مارکتی در ایران سختی های زیادی کشیدیم و حتی در آخرین روز هم مشاجره تلفنی با قطری ها داشتیم.

رایزنی باوالنتینو روسی و مشاجره لفظی با قطری ها برای حضورمارکتیدر ایران

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

امیرحسین خاکسار در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چه شد داریو مارکتی که جزو پنج مربی برتر موتورسواری دنیا است به ایران آمد و پنج دور افتخاری هم در پیست آزادی سوار موتور شد، اظهار کرد: برای همین حضور چند روزه مارکتی در ایران، بازدید از پیست آزادی، دیدن شرایط موتورسواران ایران و صحبت برای همکاری با فدراسیون ایران بیش از 6 ماه رایزنی و کوشش کردیم تا او را به حضور در کشورمان ترغیب کنیم.

وی اضافه کرد: مارکتی همزمان کار آموزش موتورسواران در بعضی کشورهای حوزه خلیج فارس مانند قطرو بحرین را بر عهده دارد و قطری ها به شدت مخالف حضور او در ایران بودند. زمانی که قرار بود این مربی سرشناس ایتالیایی پیست مسابقات را از نزدیک ببیند قطری ها در تماسی تلفنی با لحنی تند و با عصبانیت به من گفتند که مارکتیحق ندارد در پیست ایران موتورسواری کند. حرف های آنها آنقدر بی ادبانه بود که حتی وارد فاز مشاجره لفظی هم شدیم.

رئیس کمیته موتورریس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران با اشاره به اینکه قطری ها حتی مدعی شدند که اگر مارکتی در پیست ایران موتورسواری کند، قرارداد او را یک طرفه لغو خواهند کرد گفت: مارکتی بدون در نظر دریافت این مسائل لباس هایش را پوشید و پنج دور افتخاری را در پیست آزادی زد؛ البته گفت پیست نواقصی دارد که باید رفع گردد تا بتوانید از بهترین امکانات برای موتورسواری بهره ببرید.

وی ادامه داد:بعد از ماجراها، یک جلسه بسیار خوب هم با مارکتی داشتیم و بعد از آن به کشورش بازگشت.او حتی در خصوص موتورسواری ایران و برنامه هایش برای موتورسواری با استعداد ایرانی با والنتینو روسی موتورسوار مطرح ایتالیایی هم صحبت کرد و این جای افتخار دارد. در همین صحبت ها قرار شد تا مارکتی یک گزارش کامل از شرایط موتورسواری ایران به روسی بدهد و با او در این باره مشاوره کند.

خاکسار با تاکید براینکه شناخت مارکتی از شرایط موتورسواری در منطقه و آشنایی با موتورسواری ایران یک امتیاز بسیار مهم برای کسب موفقیت او از حضور در موتورسواری ایران است، گفت: مارکتی در همین حضور چند روزه در ایران دو مساله نواقص پیست و اضافه کردن توان علمی و برگزاری دوره های آموزشی را از مواردی دانست که باید روی آنها کار کرد. با رفع کردن این موارد می توان وارد فازهای بعدی شد.

وی در پاسخ به این سوال که موتورسواری ایران با این بضاعت سراغ یکی از بهترین مربیان دنیا رفته و از مربیان سطح پایین تر استفاده نمی کند؟ گفت: شاید بعضی این موارد را بر من خرده بگیرند اما ما در بعضی کلاس ها شرایط خوبی داریم و اگر یک مربی ضعیف می آوردیم نباید توقع چندانی از آن مربی داشتیم و توقع ما به همان اندازه بود.

رئیس کمیته موتورریس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران گفت: اگر دیدگاه نسبت به آموزش ورزشکاران و رفع کردن مشکل پیست مثبت باشد و همکاری بیشتری در این زمینه صورت بگیرد، مطمئن باشید شرایط خیلی زود خوب می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اکنون با داریو مارکتی به توافق رسیده اید و او قرار است چه زمانی به ایران بیاید و آیا سرمربی تیم ملی ایران شده است؟ گفت: هنوز به هیچ توافقی با او نرسیده ایم و بحث اقتصادی هم که اصلا مطرح نشد. باید ابتدا جلسه ای را با صیدانلو رئیس فدراسیون اتومبیلرانی داشته باشم و بعد از آن ببینیم که شرایط چگونه است. آن جلسه خیلی مهم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 879

به "رایزنی باوالنتینو روسی و مشاجره لفظی با قطری ها برای حضورمارکتیدر ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "رایزنی باوالنتینو روسی و مشاجره لفظی با قطری ها برای حضورمارکتیدر ایران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی باوالنتینو روسی و مشاجره لفظی با قطری ها برای حضورمارکتیدر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید