رویداد گردشگری همدانی ها تحت تاثیر ویروس کرونا ، امکان رسیدن افراد مبتلا به همدان منتفی است

به گزارش مجله نماشو، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: مرز های کشور با هماهنگی مدیریت بیماری های واگیر در حال کنترل است و نگرانی برای ورود ویروس کرونا به همدان وجود ندارد.

رویداد گردشگری همدانی ها تحت تاثیر ویروس کرونا ، امکان رسیدن افراد مبتلا به همدان منتفی است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا آذر 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، همدان از چهارم تا بیستم بهمن میزبان رویداد ملی ایران باشکوه است. این رویداد گردشگری از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان همدان برنامه ریزی شده و هدف آن جذب گردشگران چینی همزمان با برگزاری جشن های سال نو چینی بوده است.

اما اکنون این رویداد تحت تأثیر انتشار ویروس کرونا قرار گرفته است. با این حال دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اعلام نموده است که در صورت مشاهده هرگونه اثری از این ویروس آمادگی مقابله با آن را دارد.

منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به این موضوع اشاره نمود و گفت: در حال حاضر و براساس استعلام انجام شده از وزارت میراث فرهنگی و همچنین اداره کل میراث فرهنگی همدان تا به امروز هیچ گردشگر چینی وارد همدان نشده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ادامه داد: مرز های هوایی، دریایی و زمینی کشور با هماهنگی مرکز مدیریت بیماری های واگیر در وزارت بهداشت، کارشناسان متخصص حضور دارند و در به محض ورود هر گردشگری، ارزیابی های لازم برای کنترل کرونا صورت میگیرد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا پیش از این هم وجود داشته و اکنون نوع جدیدی از آن شایع شده است، اعلام کرد: تمام اقدامات پایش و غربالگری در مرز های کشور انجام میشود، بنابراین امکان رسیدن افراد مبتلا به این ویروس به همدان منتفی میشود.

کرمی تأکید کرد: ورود گردشگران به کشور براساس استاندارد های بین المللی صورت می گیرد و در شرایط بحرانی و خاص، سازمان های جهانی و وزارت بهداشت تصمیم های لازم را برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری ها را میگیرند و حتی پرواز از کشور مبدأ را متوقف میکنند.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه مسئولان چینی نیز تدابیر لازم برای ورود و خروج مسافران از کشور خود اندیشیده اند، شهروندان همدانی نباید نگران ورود کرونا به استان شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 772

به "رویداد گردشگری همدانی ها تحت تاثیر ویروس کرونا ، امکان رسیدن افراد مبتلا به همدان منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد گردشگری همدانی ها تحت تاثیر ویروس کرونا ، امکان رسیدن افراد مبتلا به همدان منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید