سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در اندیشه

به گزارش مجله نماشو، خرید ملک و کسب سود از این طریق، حاصل سرمایه گذاری صحیح، در زمان و موقعیت مناسب است.

سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در اندیشه

جهت دریافت خدمات مدل های آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار، حتما همه شما از رکود بازار املاک در این روزها اطلاع دارید و می دانید که شاید سرمایه گذاری در ملک و مسکن کار درستی نباشد، اما با توجه به همین رکود افرادی در ملک سرمایه گذاری نموده اند و به سودهای کلانی دست یافته اند. این فرایند حاصل سرمایه گذاری صحیح، در زمان مناسب و موقعیت مناسب است.

بهتر است بدانید که سرمایه گذاری در املاک یک سرمایه گذاری بلند مدت است و باید صبر و حوصله فراوانی داشته باشید. هم چنین باید بدانید که چنان چه برای خرید ملک پول نقد کافی ندارید، می توانید روی وام های بانکی حساب نمایید. شما می توانید با استفاده از وام های بانکی ملک مناسبی خریداری کنید و باز پرداخت وام بانک را با نرخ سود محاسبه شده در سال های آینده پرداخت نمایید. سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات و خرید خانه و آپارتمان جهت سرمایه گذاری، می تواند انتخاب پیچیده ای باشد، اما با درک صحیح از شرایط اقتصادی و گزینه های موجود می توان بهترین انتخاب را در زمینه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات انجام داد.

برای رسیدن به سود زیاد باید اطلاعات و آگاهی کافی در زمینه نحوه سرمایه گذاری ملک، موقعیت ملک و زمان مناسب خرید و فروش داشته باشید.

پیش از اقدام به خرید و سرمایه گذاری در املاک بهتر است تحقیقاتی در خصوص سرمایه گذاری در املاک انجام دهید و اطلاعات خود را تکمیل کنید. میزان سرمایه خود را بسنجید و موقعیت ملک های مناسب را آنالیز کنید. منطقه ای که دوست دارید در آن جا سرمایه گذاری نمایید را آنالیز کنید. منطقه ای که می خواهید در آن جا سرمایه گذاری کنید می تواند بر میزان سود دهی سرمایه گذاری املاک شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

موقعیت ملک اهمیت بسیار زیادی دارد و نکته مهمی در سرمایه گذاری حساب می گردد که باید به آن توجه گردد. برای شناسایی و یافتن اطلاعات در خصوص موقعیت ملک می توانید به آژانس های مسکن و فعالان در زمینه املاک و مستغلات مراجعه کنید. اطلاعات خودتان را در خصوص ملک کامل کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در استان های مختلف بازار ملک و املاک یک بازار محلی است، تحقیقات محلی با یاری یک شخص کار بلد و کارشناس می تواند برای سرمایه گذاری بهتر و درست تر فکر خوبی باشد. در شهرهای کلانی مثل تهران و نظیر آن، بازار ملک و مستغلات تحت تاثیر عوامل و مسائل مختلف و گوناگون تغییر می نماید. نکته هایی که باید هنگام آنالیز موقعیت ملک برای سرمایه گذاری در املاک در نظر داشت، داشتن امکاناتی مانند مراکز خرید، مراکز درمانی، سیستم های حمل و نقل و مناطق تفریحی است.

جهت آنالیز موقعیت ملک موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

- موقعیت مکانی در مناطق دانشگاهی، این فرصت را برای شما ایجاد خواهد نمود که ملک خود را بعد از سرمایه گذاری به دانشجوها اجاره دهید.

- مناطقی که جرم و جنایت در آن ها بیشتر اتفاق می افتد، مناطق مناسب و درستی برای سرمایه گذاری نخواهند بود.

- مناطقی که مستعد تحولات اجتماعی و بهبود محیط شهری هستند گزینه های صحیحی نیستند.

- امتیازات هر محله را قبل از سرمایه گذاری ملک در نظر داشته باشید.

- داشتن شناخت از خیابان ها و کوچه های محله ای که دوست دارید در آن سرمایه گذاری نمایید، می تواند به سرمایه گذاری شما یاری کند.

- قیمت های روز به منظور ساخت و ساز در مناطق مختلف را در نظر بگیرید.

- نرخ اجاره بها در هر منطقه را بدانید و بر همین اساس اقدام کنید.

از مواردی که حتما باید در زمان آنالیز موقعیت ملک در نظر داشته باشید، امکاناتی مانند مراکز خرید، مراکز درمانی، سیستم های حمل و نقل و مناطق تفریحی است.

اگر تصمیم دارید با خرید ملک سرمایه گذاری نمایید، باید به آنالیز محله ها و مناطق مختلف متناسب با بودجه خود مشغول شوید. چنان چه می خواهید زمینی خریداری نمایید، باید بدانید که در آینده چه کاری با آن انجام خواهید داد و آیا بودجه کافی برای مشارکت و ساخت و ساز را دارید؟

اگر قصد خرید زمین به منظور سرمایه گذاری را در ذهن خود دارید ابتدا باید بدانید که هدف بعدی شما بعد از خرید زمین چه خواهد بود؟ مزایای خرید زمین زیاد است اما نیازمند سرمایه گذاری بیشتر نیز هست. خرید زمین هایی که در مناطقی با افرایش رویه تراکم هستند؛ بسیار سود ده خواهد بود. این موقعیت ها امکان ساخت و ساز انبوه را دارا هستند و همین مورد سبب می گردد خرید زمین برای سرمایه گذاری در املاک با سود بالایی همراه باشد. زمانی که زمینی می خرید علاوه بر دقت بر روی متراژ زمین، حتما باید به موقعیت زمین نیز توجه کنید. موقعیت زمین شرایط پیش رو را برای شما آسان خواهد نمود. چنان چه موقعیت زمین انتخابی شما در منطقه ای با تراکم بالا باشد، امکان پیشنهاد برای ساخت و ساز از سمت اشخاص فعال در این حرفه بیشتر خواهد بود.

در این روزهای پر از نوسان قیمت زمین در سمت جنوب استان تهران، ارزان است و همین علت موجب سود دهی زیاد پس از ساخت و ساز خواهد شد. منطقه های غرب استان تهران نیز از مناطق رو به رشد هستند و سرمایه گذاری و ساخت و ساز در این مناطق نیز مناسب است. ارزان سازی با توجه به استاندارهای ساخت و ساز در مناطقی که زمین ارزان است و رویه رشد افزایشی دارد؛ بهترین انتخاب برای یک سرمایه گذاری مطمئن است. در این میان تقاضای ساخت و ساز بر روی زمین های تجاری بسیار کاهش یافته است و امکان دارد تا مدت های زیادی پیشنهادی برای ساخت و ساز به شما ابلاغ نگردد. برای همین علت بهتر است از خرید زمین های تجاری اجتناب کنید. اما به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری ملک در موقعیت های تجاری، بسیار پر سود اما با ریسک بالا است.

در زمان خرید و سرمایه گذاری ملک، این سوال به ذهن می آید که پس از آنالیز موقعیت ملک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

سرمایه گذاری بر اساس موقعیت ملک می تواند مفید و پر سود باشد. خرید آپارتمان های نوساز می تواند هزینه تعمیرات و بازسازی را به مقدار بسیار زیادی پایین آورد. هم چنین مزیت دیگر آن هنگام فروش و یا اجاره دادن ملک است که در این صورت با مسئله ای روبرو نخواهید شد. زیبایی ساختمان نیز می تواند اهرم بزرگی برای سهولت در اجاره دادن آپارتمان باشد. آپارتمان هایی که نقشه های صحیحی ندارند، نورگیر نیستند و... بدون شک هوادار و خریدار کمتری خواهند داشت.

تمام این موارد می تواند به سهولت و سرعت فروش و اجاره آپارتمان یاری بسیاری کند. در این صورت اگر به هردلیلی مجبور به فروش آپارتمان خود شدید، می توانید سریعا به سرمایه خود برگردید.

بهتر است هنگام سرمایه گذاری در ملک به موارد زیر نیز توجه کنید:

- موقعیت مکانی ملک را در نظر بگیرید.

- به دنبال خرید آپارتمان های نوساز باشید.

- به زیبایی و نوع معماری ساختمان دقت کنید.

- به فروش و یا اجاره سریع و آسان ملک در آینده توجه داشته باشید.

- از خریدن آپارتمان های موقوفی و سند های دارای مشکل دوری کنید.

- از هدایت اشخاص خبره در این زمینه استفاده کنید و به همراه یک کارشناس دنبال ملک باشید.

- اجاره دادن آپارتمان هایی با امکانات رفاهی بیشتر همانند آسانسور، انباری و پارکینگ به مراتب آسان تر خواهد بود.

اگر تصمیم بر این دارید که سرمایه گذاری خود را بر روی آپارتمان انجام دهید، که در آینده به سود کلانی دست پیدا کنید ما به شما شهر جدید اندیشه را پیشنهاد می کنیم چرا که اندیشه از لحاظ موقعیت مکانی موقعیتی بسایر مناسب و درحال پیشرفتی چشمگیر است. شما می توانید با خرید آپارتمان در اندیشه و سرمایه گذاری بر روی آپارتمان نگران آینده و رکود بازار نباشید و با خیالی آسوده از سرمایه گذاری درست و مطمئن خود لذت ببرید. برای سهولت در این کار می توانید به سایت مسکن هدیش maskanhadish.com مراجعه کنید و علاوه بر استفاده کردن از مشاوره تخصصی رایگان خریدی پرسود و صحیح انجام دهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3642

به "سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در اندیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری با خرید آپارتمان در اندیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید