طوفان ترابی قهرمان مسابقات سوارکاری تایلند شد

به گزارش مجله نماشو، ترابی پس از سه روز رقابت در رشته های درساژ، پرش و کراس به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت.

طوفان ترابی قهرمان مسابقات سوارکاری تایلند شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

رویداد سه روزه (Eventing) یا همان کراس کانترى یکى از رشته هایى است که فدراسیون سوارکارى کوشش می نماید تا این رشته المپیکى را در کشور راه اندازى و فعال نماید. به همین منظور تقاضاى حضور سوارکار خوب و با اخلاق کشورمان، طوفان ترابى جهت شرکت در مسابقات سه روزه بین المللى یک ستاره *CIC1 در تاریخ 24 تا 26 شهریور در کشور تایلند، شهر پاتایا، باشگاه Thaipolo and equestrian مورد قبول و حمایت فدراسیون نهاده شد .

در این رویداد طوفان ترابى به نمایندگى از جمهورى اسلامى ایران با اسب ساوانگ (Sawang) که فدراسیون سوارکارى جمهورى اسلامى ایران آن را اجاره و در اختیار او قرار داده است، با کشورهاى ژاپن و تایلند به رقابت پرداخت و در نهایت پس از سه روز رقابت در رشته هاى درساژ، پرش و کراس مقام نخست را براى کشورمان به ارمغان آورد.

در این مسابقه سوارکار می باید توانایى هاى اسب خود را در پرش، درساژ و اسقامت در چهار نعل همراه با پرش از موانع طبیعى همچون تنه درخت یا گودال و یا آب نشان دهد.

ترابى در این رویداد در روز اول با 66.69٪ در درساژ مقام موقت دوم را کسب کرد، در روز دوم بى خطا در پرش به صندلی اول رسید و در نهایت روز سوم پس ازپیمودن 2916 متر و پریدن از 26 مانع (موانع ثابت) با زمان 5 دقیقه و 37 ثانیه بدون خطاى پرش و 0.4 خطاى زمانى صندلی اول خود را حفظ کرد و با قهرمانى در مسابقات سه روزه، مدال طلا را از آن خود نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 304

به "طوفان ترابی قهرمان مسابقات سوارکاری تایلند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان ترابی قهرمان مسابقات سوارکاری تایلند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید