عدم ثبات مدیریت مانع توسعه فارس است، بحران اشتغال نداریم

به گزارش مجله نماشو، حسین افضلی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه صنعت استان فارس نیز برگرفته از کشور است، تاکید نمود: مسائل امروز در استان فارس نیز مانند دیگر نقاط کشور است اما یکسری از مباحث وجود دارد که مسائل صنایع در استان فارس را تشدید می نماید.

عدم ثبات مدیریت مانع توسعه فارس است، بحران اشتغال نداریم

وی ادامه داد: استان فارس از گذشته به دلیل پرآب بودن تمامی برنامه ریزی ها به سمت کشاورزی شدن استان بوده و در کل صنایع در استان فارس صندلی نداشت در حالیکه اگر در همان زمان به راه اندازی تعدادی بیشتر از صنایع توجه داشتیم امروز با تعطیل شدن یک کارخانه دچار مسائل و یا شایعات وجود بحران نداشتیم.

نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمانیکه صنایع کم داریم اگر یکی از آنها تعطیل گردد با مشکل روبرو می شویم اضافه کرد: اینکه بگوییم صنعت و اشتغال در استان فارس بحرانی است حقیقت ندارد هرچند که کمبود صنایع وجود دارد.

افضلی یادآور شد: مشکل دیگر استان فارس عدم ثبات مدیریت است زیرا اگر ثبات مدیریت ارشد در استان فارس وجود داشت می توانستیم به راحتی برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشیم.

نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کارخانجات شهرستان اقلید نیز گفت: مسائل فراوانی وجود داشت که خوشخبتانه با همراهی توانستیم بخش زیادی از آنها را رفع کنیم و امروز شاهد هستیم به زودی مجتمع گوشت، کارخانه آرد و سنگبری و... راه اندازی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 181

به "عدم ثبات مدیریت مانع توسعه فارس است، بحران اشتغال نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم ثبات مدیریت مانع توسعه فارس است، بحران اشتغال نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید