فرایند مزایده های بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی منجر به گرانی مسکن شده است

به گزارش مجله نماشو، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن خراسان جنوبی خطاب به مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی نسبت به اثرگذاری مزایده های این بنیاد بر قیمت مسکن واکنش نشان داد.

فرایند مزایده های بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی منجر به گرانی مسکن شده است

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن خراسان جنوبی در نامه ای به مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی در واکنش به مزایده های این بنیاد در خراسان جنوبی که منجر به گرانی زمین و مسکن در این استان شده، گفت که بنیاد مستضعفان باید نسبت به اصلاح فرایند مزایده های خود اقدام کند.

در این نامه آمده است:

با توجه به شرایط بد معیشتی مردم و فرمان صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر در اولویت قرار دریافت معیشت مردم چند نکته ای کوتاه عرض می کنم.

افزایش لجام گسیخته قیمت مسکن در سال جاری و نقش بسیار بالای مسکن در سبد خانوار لزوم وجود طرح های اصلاحی قیمت و یاری های معیشتی مسکن را بیش از بیش لازم الوجود و لازم الاجرا می داند.

اما در خراسان جنوبی که خود نیز از افزایش شدید قیمت کشوری مسکن و تورم در امان نبوده، مزایده های بنیاد مستضعفان نیز در گرانی زمین و به تبع آن مسکن مزید بر علت شده است.

لزوم اصلاح در فراید مزایده و نحوه پرداخت در این مزایده ها لازم است؛ لذا از شما انتظار میرود نسبت به اصلاح فرایند مزایده و نحوه پرداخت تجدید نظر جدی صورت گیرد تا باعث افزایش قیمت بیش از پیش قیمت زمین و مسکن در سطح بیرجند نباشیم امید است در شرایط سخت و بغرنج فعلی یاریی به شرایط معیشتی مردم بکنید نه اینکه دردی بر درد هایشان بیافزایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1086

به "فرایند مزایده های بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی منجر به گرانی مسکن شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند مزایده های بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی منجر به گرانی مسکن شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید