فرصت سوزی بلای جان پرسپولیس مقابل الوحده

به گزارش مجله نماشو، انتها ترمز شاگردان یحیی کشیده شد تا نوار پیروزی های متوالی این تیم پاره گردد.

فرصت سوزی بلای جان پرسپولیس مقابل الوحده

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برای سومین بار در پنجمین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیسی ها گل اول مسابقه را از حریف دریافت کردند اما برخلاف تجربه های قبلی، این بار خبری از کامبک نبود و پرسپولیسی ها نتوانستند حریف را شکست بدهند، هر چند با این نتیجه، قرمزها صدر جدول را از دست ندادند اما صدرنشینی آنها در معرض خطر نهاده شد.

نکته مهمی که در ملاقات با الوحده باز هم در بازی پرسپولیسی ها عیان به نظر می رسید، موقعیت های متعددی بود که این تیم به راحتی از دست داد، بازیکنان هجومی قرمزها درست همانند ملاقاتهای گذشته، فرصت های پیاپی گل زنی را خراب کردند و این بار دیگر راهی برای نتیجه دریافت وجود نداشت.

شاید این باخت، برای شاگردان یحیی گل محمدی در زمان خوبی شکل گرفت، چراکه پرسپولیسی ها به این تلنگر عظیم احتیاج داشتند،حالا آنها متوجه می شوند که کاملا بدون ضعف نیستند و هنوز باید بعضی از مسائل شان را در ادامه راه لیگ قهرمانان حل نمایند.

آنچه در بازی با الوحده معین بود پرسپولیس هنوز در دفاع تیمی فوق العاده به نظر می رسد اما اگر می خواهد از طلسم همیشگی عبور کند و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد، باید دست از فرصت سوزی همیشگی بردارد و مقابل دروازه حریف، بهتر ظاهر گردد و مهاجمان این تیم در باکس هجده قدم فرصت ها را به راحتی از دست ندهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1693

به "فرصت سوزی بلای جان پرسپولیس مقابل الوحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت سوزی بلای جان پرسپولیس مقابل الوحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید