فغانی داور اضافی شد ، آنفلوانزا اسم رمز اعتراض بود؟

به گزارش مجله نماشو، علیرضا فغانی به عنوان داور اضافی یک دیدار لیگ برتر انتخاب شده است.

فغانی داور اضافی شد ، آنفلوانزا اسم رمز اعتراض بود؟

به گزارش خبرنگاران، چند روز قبل از دیدار پرسپولیس و پدیده در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران نام قاضی این دیدار معین شد و کمیته داوران علیرضا فغانی را عهده دار این مسئولیت کرد. پس از این و در اقدامی عجیب یک روز پیش از این دیدار، سایت فدراسیون فوتبال دوباره خبر قضاوت علیرضا فغانی را در بازی پرسپولیس و پدیده منتشر کرد.

به نظر می رسد انتشار دوباره خبر، به دلیل تصمیمی بود که کمیته داوران درباره داوران هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران گرفته و بر آن اساس، فغانی باید در دیدار پدیده و سپیدرود رشت به عنوان داور اضافی همراه با سایر کادر قضاوت وارد زمین گردد.

در اتفاقی عجیب و درست در شب قبل از دیدار پرسپولیس و پدیده، طبق اعلام سایت فدراسیون، اشکان خورشیدی جای فغانی را برای قضاوت دیدار پرسپولیس و پدیده گرفت و دلیل این جانشینی، بیماری آنفلوانزای علیرضا فغانی بیان شد؛ دلیلی که فغانی آن را تأیید کرد اما آیا انصراف فغانی از قضاوت دیدار جام حذفی همین بود؟

در همین رابطه داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری در گفت و گو با خبرنگاران درباره تغییر مشکوک داور بازی یک چهارم نهایی با لحن خاصی گفت: به هر حال او (فغانی) بیمار است و اکنون که بیمار شده نمی توان کاری کرد و فقط می توانیم از خدا بخواهیم بیمار نگردد!

این صحبت ها که شاید به صورت کنایه آمیز مطرح شد، شائبه ناراحتی و انصراف فغانی از قضاوت دیدار پرسپولیس و پدیده را جدی تر کرد.

حالا اما باید دید بیماری علیرضا فغانی تا روز آدینه و دیدار پدیده و سپیدرود بهتر می گردد و داور رده بندی جام جهانی 2018 برای نخستین بار در تاریخ قضاوتش به عنوان داور اضافی کنار دیرک می ایستد یا ماجرا طور دیگری رقم می خورد؟

در زیر تصویر نامه ای را می بینید که در آن، رئیس کمیته داوران به هیأت فوتبال استان تهران اعلام نموده علیرضا فغانی باید به عنوان داور اضافی در دیدار پدیده و سپیدرود وارد زمین گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4766

به "فغانی داور اضافی شد ، آنفلوانزا اسم رمز اعتراض بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فغانی داور اضافی شد ، آنفلوانزا اسم رمز اعتراض بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید