قریب به اتفاق دانشجویان بازداشتی آزاد شدند ، سیاسیون به ناحق از سفره دانشجویان ارتزاق می نمایند

به گزارش مجله نماشو، سخنگوی دستگاه قضا گفت: جمعی از سیاسیون جامعه به ناحق از سفره دانشجویان ارتزاق می نمایند و به دنبال بازداشت شدن دانشجویان برای فضاسازی علیه نظام هستند.

قریب به اتفاق دانشجویان بازداشتی آزاد شدند ، سیاسیون به ناحق از سفره دانشجویان ارتزاق می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در پانزدهمین نشست خبری خود گفت: روز دانشجو را به همه دانشجویان تبریک گفته و یاد همه دانشجویان شهید به این روز را گرامی می داریم.

اسماعیلی در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرنگاران مبنی بر آخرین شرایط دانشجویان بازداشتی در حوادث اخیر گفت: در حوادث اخیر، از اقشار مختلف بازداشتی داشتیم و تعدادی از این افراد نیز دانشجویان بودند که از نظر دستگاه قضا در زمره معترضین هستند و نه از اغتشاشگران و اراذل و اوباش.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: در فرآیند مهار و کنترل این آشوب ها، تعدادی از دانشجویان بازداشت شدند، اما به لحاظ نگاه ویژه ریاست قوه قضاییه به قشر دانشجو، دستور داده شد تا در خصوص این قبیل از بازداشتی ها و آنالیز آن ها نگاه ویژه ای صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: از تعداد دانشجویان بازداشتی، اکثریت قریب به اتفاق آن ها آزاد شدند و دانشجویان بازداشتی فعلی، کمتر از عدد انگشتان یک دست است که امیدواریم که این تعداد محدود نیز آزاد شوند.

اسماعیلی توضیح داد : همانطور که در موضوعات اعتراضات کارگری اعلام کردم بعضی کارگر نیستند، اما به ناحق بر سر سفره کارگران نشسته اند و نان از سفره کارگران میخورند، امروز می گویم که جمعی از سیاسیون جامعه از سفره دانشجویان ارتزاق می نمایند.

وی اضافه کرد: خواست آن ها این است که تعدادی دانشجو دستگیر شوند تا از نمد برای خود کلاهی ببافند.

اسماعیلی اظهار کرد: دستگاه قضا، حساب دانشجویان و فضای دانشجویی را از جریانات سیاسی که به دنبال سو استفاده هستند، جدا می نماید.

وی اضافه کرد: بعضی از جریانات سیاسی به دنبال این هستند که اعتراضات دانشجویی را به ناحق بزرگنمایی نمایند تا به محض بازداشت جمعی از آشوبگران با اعلام بازداشت دانشجو، فضاسازی نمایند.

اسماعیلی گفت: اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان آزاد شدند، اما سو استفاده گران و به ظاهر مدافعین حقوق دانشجو، هیچ خبری از آزادی این دانشجویان منتشر نکردند.

وی در سرانجام گفت: زمانی که دانشجویان مورد رافت و عنایت نظام و دستگاه قضا قرار می گیرند، جریانات سیاسی سکوت اختیار می نمایند به همین جهت دستگاه قضا تمام جریانات سیاسی را به انصاف و عدالت سیاسی دعوت میکند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 707

به "قریب به اتفاق دانشجویان بازداشتی آزاد شدند ، سیاسیون به ناحق از سفره دانشجویان ارتزاق می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قریب به اتفاق دانشجویان بازداشتی آزاد شدند ، سیاسیون به ناحق از سفره دانشجویان ارتزاق می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید