لوزانو: کانادا نشان داد تیم بزرگی است، از بازیکنانم تشکر می کنم

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من از آغاز خوب در مسابقات و سرانجام خوبی که در مسابقه با کانادا داشتیم مسرور هستم.

لوزانو: کانادا نشان داد تیم بزرگی است، از بازیکنانم تشکر می کنم

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از مسابقه با کانادا و پیروزی 3 بر 2 برابر این تیم گفت: من می توانم به دوستم در کادر فنی تیم کانادا برای نمایش خوب تیمش تبریک بگویم. کانادا در این بازی نمایش بسیار خوبی داشت. آنها بعد از بازی سنگین و سختی که با لهستان داشتند امروز خیلی خوب ظاهر شدند و توانستند نشان دهند تیم بزرگی هستند.

وی اضافه نمود: من از آغاز خوب در مسابقات و انتها خوبی که در این مسابقه داشتیم خوشحالم. ما در دو ست باختیم، اما در ست سوم توانستیم متفاوت ظاهر شویم و بهتر کار کنیم. در دو ست اول نتواسنتیم خوب کار کنیم ولی در ست سوم به بعد در دریافت بهتر شدیم و توانستیم در زمان کوتاهی به بازی خود برگردیم. از این بابت از بازیکنانم تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 923

به "لوزانو: کانادا نشان داد تیم بزرگی است، از بازیکنانم تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوزانو: کانادا نشان داد تیم بزرگی است، از بازیکنانم تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید