مایکروسافت و راه اندازی مرکز توسعه فناوری در کنیا

به گزارش مجله نماشو، غول فناوری مایکروسافت یک مرکز توسعه فناوری در کنیا تأسیس می کند.

مایکروسافت و راه اندازی مرکز توسعه فناوری در کنیا

به گفته این کمپانی آمریکایی، مرکز توسعه آفریقا یک مرکز تخصصی مهندسی برای شرکت فناوری مایکروسافت بشمار می رود. این مرکز علاوه بر ایجاد تنوع در چشم انداز منطقه ای، استعدادهای جهانی را به ایجاد راه حل های نوآورانه با تأثیر گسترده تشویق خواهد کرد. علاوه بر این انتظار می رود که این ایده زمینه سرمایه گذاری بیشتر در فناوریهای نوین کنیا ایجاد کند.

فیل اسپنسر، مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت در همین ارتباط گفت: مرکز توسعه آفریقا به رشد و توسعه فناوری در منطقه آفریقای شرقی کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این مرکز نه تنها دروازه ورود فناوریهای نوین مایکروسافت به قاره سیاه خواهد بود بلکه پتانسیل هایی زیادی را برای فرصت های شغلی و تجاری در اختیار جوانان این منطقه قرار خواهد بود. قرار است مایکروسافت 100 مهندس محلی را برای توسعه این مرکز جذب و استخدام کند.

در همین حال اوهورو کنیاتا رئیس جمهوری کنیا از این طرح فناورانه استقبال کرده و گفت: مایکروسافت می تواند روی حمایت 100 درصدی ما حساب بازکند؛ چرا که به عقیده من در این طرح هم مایکروسافت و هم کنیایی ها سود خواهند برد.

رئیس جمهوری کنیا در عین حال تأکید کرد: کنیا بهترین مکان برای میزبانی فناوریهای نوین مایکروسافت بشمار می رود و شما کشور دیگری را با ظرفیت مشابه در هیچ جای آفریقا پیدا نخواهید کرد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 262

به "مایکروسافت و راه اندازی مرکز توسعه فناوری در کنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت و راه اندازی مرکز توسعه فناوری در کنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید